BiaZ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg tror du kan kjøpe et hvilket som helst kabinett... Det spiller ikke så stor rolle... Det der chieftec kabinettet funker fint da. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei! Ja det passer til din pc. Jeg tipper du har kjøpt den pcen du har nå på expert eller noe, så de solgte det for litt siden og det var ATX. Men det som er litt dumt med det toweret der er at det veier 16 kg! Hvis du skal mye på lan osv. så ville jeg valgt et som er litt lettere.. Jeg synes personlig at dette er ganske fint: Thermaltake Xaser Tsunami Sort Aluminium -Lasse Lenke til kommentar
dmx Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 ok takk folkens da finner jeg kabinnet som jeg liker og tar bare og kjøper det.. Men L4ss3 jeg må bare si WOOW! den kabinetten var fin kan skje at jeg kjøper den! Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 eller kanskje denne: ÆSJ!!!!! det er det styggeste jeg har sett Lenke til kommentar
sigz Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Bare velg deg et kabinett. Det er som sagt 99,9% sjanse for at det er feil formfaktor. Virker ikke som du er så veldig into pc, så du bør nok lese noen guieder..Da blir man klok Skal du ha noe minimalistisk eller noe som er kanskje jalla, med myye lys og hele pakka? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Bare velg deg et kabinett. Det er som sagt 99,9% sjanse for at det er feil formfaktor. Dette tror jeg ble feil... Du mente nok at det er 0,1% sjanse for at det er feil... 99,9% sjanse for at det er riktig formfaktor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå