Libom Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har nå bestilt en 6600,som jeg venter spent på Men som vi alle vet,så har ikke 6600 muligheten til å oppgradere FW'en selv...som er litt synd Men så kommer det jeg lurer på: Om man skl oppgradere mobilen,koster det da penger? For jeg har hørt at det egentlig skl være gratis,om man har med kvittering eller no Men jeg er ikke sikker....og kan noen si hvor man kan gjøre det gratis? Må ha svar!! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du sier det er litt synd at man ikke kan oppdatere software selv på Nokia 6600. Til dags dato, så er det KUN Siemens telefoner man kan gjøre det selv på. Man kan oppdaterer software selv på Nokia telefoner også, men da trenger man en spesiell kabel. Du får oppdatert softwaren der du kjøpte den helt gratis, eller hos nærmeste service verksted. Bare si den klikker, så får du det iallefall gratis hvis de er vrange. Lenke til kommentar
N-6600 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Les posten her om sw oppgradering. http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=234098 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Les posten her om sw oppgradering.http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=234098 Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Lenke til kommentar
Scient Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jobber med, og selger mobiltelefoner daglig. Du kan si det er noe galt med telefonen, gjerne en softwarefeil som er helt ubetydelig, ta med en kvitering og gå til de du har kjøpt den av. Det skal ikke være verre enn det Lenke til kommentar
Libom Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 .... ta med en kvitering og gå til de du har kjøpt den av... Okey...da vet jeg det.... Men jeg har kjøpt mobilen fra Tele2.no ....tar de imot mobilen og oppgradere den?Og hvis de gjør det,så kommer det sikkert til å ta ukevis.. Er det ikke mulig å bare dra til et mobil-verksted med kvittering?? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 .... ta med en kvitering og gå til de du har kjøpt den av... Okey...da vet jeg det.... Men jeg har kjøpt mobilen fra Tele2.no ....tar de imot mobilen og oppgradere den?Og hvis de gjør det,så kommer det sikkert til å ta ukevis.. Er det ikke mulig å bare dra til et mobil-verksted med kvittering?? det går som regel bra Lenke til kommentar
vizit Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 mobilen min begynner å bli jævla treig nå! tror dere det er på tide med å oppgradere den? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) 1.Til dags dato, så er det KUN Siemens telefoner man kan gjøre det selv på.2.Man kan oppdaterer software selv på Nokia telefoner også, men da trenger man en spesiell kabel. 3.Du får oppdatert softwaren der du kjøpte den helt gratis, eller hos nærmeste service verksted. Bare si den klikker, så får du det iallefall gratis hvis de er vrange. 1. Du bør nok stille inn datoen, for nå kan man oppdatere flere enn bare Siemens telefoner, bla. kan du oppgradere Sony Ericsson P900 og k700i hjemme. 2. Tull, den allminnelige nokia bruker, kan ikke oppgradere mobilen med orginal FW selv uten å ha fått tak i nokia utstyr og filer på ikke offisielle plasser. Uansett hører filene og evt. utstyr hjemme på verkstedene. 3. Avhenger, noen plasser får du oppgradert firmware (heter det) helt gratis, imens andre plasser må du iverste fall betale et par hundrelapper. mobilen min begynner å bli jævla treig nå! tror dere det er på tide med å oppgradere den? Hvis den begynner å bli treig, kan du jo alltids reinstallere den, eller slette eventuelle program og filer som har hopet seg opp. Itillegg bør du sjekke om den multitasker noen programmer unødvendig (ved å holde inne meny knappen) - Uansett: If it aint broke, dont fix it Endret 19. september 2004 av Remerser Lenke til kommentar
vizit Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 hvordan kan jeg reinstallere den? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 På Nokia 6600 kan du holde inne stjerne, 3, og den grønne ringetasten når du skrur den på (helt til det kommer opp melding om at den formaterer) for å formatere den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå