musicmixer04 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hei har fått dvd brenner og skulle gjerne brent dvd i nero, noen som vet hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 det er ganske enkelt hvis du bruker Nero Express.. Bare flytte dvd filene over til Video_ts og brenn i vei! Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 hm finner ikke video_ts i nero express.. har forresten nero 6 ultra edition Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) start nero express -> DVD-Video Files -> brenn forresten feilposta Endret 14. september 2004 av dr_k Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 hm.. DVD-Video Files eksisterer ikke i nero ekspress her hvertfall, finner ikke noe om brenning av dvd... Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hm.. DVD-Video Files eksisterer ikke i nero ekspress her hvertfall, finner ikke noe om brenning av dvd... Husk å velge hvilken brenner du skal bruke. Du kan velge mellom image DVDRW/CDRW, HD burn eller den aktuelle brenneren som du har. I mitt tilfelle, som du kan se på bildet, stasjon D:_NEC 2510 DVDRW. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hei har fått dvd brenner og skulle gjerne brent dvd i nero, noen som vet hvordan jeg gjør det? I menyen der du velger prosjekttype (CD-ROM, Audio-CD, VCD etc) er det en rullemeny øverst der du kan velge mellom CD og DVD. - Hvis du setter denne til DVD så får du DVD valg istedet for CD valg... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Feilpostet, dette er et programvarespørsmål, har ikke noe med pc-kjøp å gjøre. Flyttes til "Programvare -> Programvare" Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hva skal du brenne? Ved vanlig "backup" kan du jo bare velge DVD iso, hvis ikke velger du DVD Video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå