Kirikiri Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Noen som har klart å få .Text til å fungere, hvis man vil bruke www i url'en? Muligens kryptisk spørsmål, men det er relevant for .Text. Har nesten klar å få det til å funke, bortsett fra feil jeg tror kommer av at jeg insisterer på å ha www med i url'en, selv om det ikke blir anbefalt. Får nemlig ikke logget inn, login-siden redirecter ikke skikkelig. Har prøvd å få svar på websidene til Communityserver, men der er det tyst. Hvis noen har andre forslag til blog engines som er multiuser og helst basert på MS SQL -server, og kjører på Windows 2003 server, så bare kom med dem. Har prøvd dasBlog, men er ikke helt fornøyd. Alternativet er en Sharepoint-versjon, men er usikker på hvordan få til anonyme kommentarer da. Tips mottas her også. Kirikiri Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva er .Text? Lurer jeg også på Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tror han mener .txt Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Tror han snakker om .text, en blog-engine for windows (.NET platformen).. Om jeg har forstått det rett... (kan desverre ikke noe særlig om det, men.. ja..) edit *Tror HUN snakker om.... Endret 15. september 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 *Hun* snakker om .Text, blog engine, dvs en løsning for å hoste blogger. Basert på .NET-plattformen. Akkurat slik cfenzo sa. http://scottwater.com/blog Det hele er selvfølgelig gratis opensource, og dermed ikke helt godt dokumentert. Og community-sidene, der man stiller spørsmål, er heller ikke akkurat noen information highway... Kirikiri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå