Boralis Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Har ikke sagt jeg er allviter, bare sier min mening noe som du må tåle. Dessuten må du regne med en slik tråd blir ødelagt også når du lager en som enda ikke kan brukes. Som folk sier, hvis vi ikke poster noe her så kommer bare denne tråden til å bli glemt. Ja selvfølgelig må jeg regne med at denne tråden ble ødelagt, når jeg tenker på aldersgruppen, her er det tydeligvis lesevansker ute og går da det står "post din 3D mark 05" kan ikke se at noen har postet dette . Når det så gjelder opprettelsen av tråden var dette en ide som bare falt meg inn siden jeg satt og leste litt om dette , jeg har vært for lenge her på forumet og postet så pass mye at jeg lar det ikke gå prestisje i slikt pjatt som å må være først . Men regnet ærlig talt med at de fleste kunne lese og respekterte det andre gjorde . Da dette ikke er tilfelle så ber jeg en moderator om å slette hele greia . Lenke til kommentar
guezz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har ikke sagt jeg er allviter, bare sier min mening noe som du må tåle. Dessuten må du regne med en slik tråd blir ødelagt også når du lager en som enda ikke kan brukes. Som folk sier, hvis vi ikke poster noe her så kommer bare denne tråden til å bli glemt. Ja selvfølgelig må jeg regne med at denne tråden ble ødelagt, når jeg tenker på aldersgruppen, her er det tydeligvis lesevansker ute og går da det står "post din 3D mark 05" kan ikke se at noen har postet dette . Når det så gjelder opprettelsen av tråden var dette en ide som bare falt meg inn siden jeg satt og leste litt om dette , jeg har vært for lenge her på forumet og postet så pass mye at jeg lar det ikke gå prestisje i slikt pjatt som å må være først . Men regnet ærlig talt med at de fleste kunne lese og respekterte det andre gjorde . Da dette ikke er tilfelle så ber jeg en moderator om å slette hele greia . Sorry. Mine poster er irrelevante i denne tråden. Men jeg må si at det var litt optimistisk av deg å tro at denne tråden kom til å forbli urørt fram til 3DMark05 ble utgitt. Unnskyld for spammingen. Vi får vente til 3dMark05 blir utgitt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Spiller inge rolle, tråden er ødelagt for det den var tiltenkt , regner med at en moderator er grei og bare sletter hele greia Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Stenges etter ønske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg