abarhaugen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva er deres tips til sotingsgrad på frontruter?.? Vet det ikke er helt lov, men er tøfft.... Tenker da på solfilm... Andreas. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Etter det jeg vet, så er det ikke lov til å sote frontrunte. sorry! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det kommer også litt ann på. Noen godkjenner det andre ikke. Kommer ann på kontrolløren. Men er vel som nevnt over ikke helt lovlig. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 men evt får jeg ikke bot, får bare beskjed om å fjerne? Lenke til kommentar
trra Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Er ikke lov å sote front ruta, kun orginal soting er lovlig. Kan få bot hvis du blir stoppa i kontroll, men de fleste gir deg beskjed om å fjerne sotinga uten å gi deg bot. Endret 15. september 2004 av trra Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 er det ikke noe at du har lov noen % soting framme på siderutene? bak kan du jo sote 100% men fremme på sidene trur eg det er bare snakk om 25% eller noe slikt? rett meg om eg har feil. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er ikke lov til å røre frontruta og fremre sideruter med sotfilm, enkelt og greit. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 <ot> Kanskje jeg skulle sote Netopia-en min... </ot> Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det er ikke lov til å røre frontruta og fremre sideruter med sotfilm, enkelt og greit. Heilt sikker? hørt rykter om at om du har fritt utsyn til speglane dine, så er det fritt fram. enkelte biler har jo "delte" framre sidevinduer. Har forøvrig sett biler med kølsvarte sidevinduer framme med fører.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Har forøvrig sett biler med kølsvarte sidevinduer framme med fører.. Ja da bør de sveive fort hvis de blir stoppet av onkel. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det er som sagt ikke lov å ha noe på frontrute/sideruter foran. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Har forøvrig sett biler med kølsvarte sidevinduer framme med fører.. Ja da bør de sveive fort hvis de blir stoppet av onkel. Kanskje litt i grenseland spørsmål, men ka om sideruta framme er originalt sota, og den er pretty damn black? Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er det originalt er det lov, stort sett. Mange nyere biler som kommer med mørke ruter hele veien rundt. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 er det ikke noe at du har lov noen % soting framme på siderutene? bak kan du jo sote 100% men fremme på sidene trur eg det er bare snakk om 25% eller noe slikt? rett meg om eg har feil. Du kan nok ikke sote 100% bak og sidene bak. Der skal det være slik at du skal kunne se lysene på ett utrykningskjøretøy når det kommer bakfra Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 noen som vet hvor mye sånne ruter (hvor selve glasset er sota) koster? Lenke til kommentar
trra Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Bakruta og siderutene bak kan du male sorte om du vil, bare fjern sladrespeile, så lenge du har det skal det kunne brukes. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 noen som vet hvor mye sånne ruter (hvor selve glasset er sota) koster? VIss du tenker på det å levere de inn og få de pro sota koster det ca 3-5 tusen Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Orginal soting er lov. det er lov med 100% sotefilm bak og hvis sidevinduene fremme ikke er orginalsotet kan du sote dem 15% med film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå