LarsP Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Dette fikk meg til å gråte av latter: Star Trek-Kid Redigert versjon: Redigert Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hehe, ligner på noen jeg har sett på con :!: Lenke til kommentar
neb Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 haha.. enten så har han fått på noe eller så har han sett for mye på manga.. eller kansje begge deler Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 haha.. enten så har han fått på noe eller så har han sett for mye på manga.. eller kansje begge deler man leser manga, man ser på anime og man kan uansett ikke få for mye manga Lenke til kommentar
neb Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 haha.. enten så har han fått på noe eller så har han sett for mye på manga.. eller kansje begge deler man leser manga, man ser på anime og man kan uansett ikke få for mye manga Da beklager jeg så meget! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Han har sett Matrix endel ganger for mye tror jeg. Lenke til kommentar
DarthMoe Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 får juling av star wars kid, ... utrolig hvordan noen mennesker totalt mangler inhibitorfunksjon i frontal-loben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå