bachmann Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Har en PC jeg prøver å på i gang. Når jeg skal innstallere windows, og jeg booter fra cdn kommer etter en stund blåskjerm med følgende melding: Plug and play fant en feil som skyldes en driver...(harddisken er formatert)????? Hva kan jeg gjøre?????Noen maskinvare jeg kan deaktivere????? Endret 14. september 2004 av bachmann Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) hey! bra Endret 14. september 2004 av b0nna Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 bruker du kopiert verson?? det kan være noen bugs og/eller feil på dem...men det å resete bios er jo alltid gøy ..hehe du får vel bare prøve deg frem... ikke mye du kan gjøre galt... hehe ... men jeg tror det er cd'en din... siden disken er formatert assa... det høres værtfall ikke ut som no cpu/gpu problem... Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 bruker du RAID eller SCSI ? Windows krever at du under installeringen i begynnelsen installerer tredjeparts drivere.. hva enn som måtte inngå her. Installerer du på et RAID oppsett vil Windows installasjonen kreve at du har driverene for chipsettet på diskett. alternativt.. prøv en annen windows installasjons cd Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Bruker kopiert cd ja , men den har funka før, BIOSen har jeg også resetet uten hell. Kanskje ultimate bootcd vil hjelpe eller????? Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 JA får prøve med en annen Win cd.... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 finn ut hvilken driver som svikter, og sjekk hvilken hardware den kjører mot. start opp i safe mode og deaktivér driveren, eller last ned en oppdatert versjon. start så opp i normal mode, og dermed burde alt være iorden. Lenke til kommentar
agony Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Om det er plug and play feil, kan du prøve å rive ut alt av dill av pcen. Lydkort, nettverkskort osv, og bare ha igjen disk og cdrom. Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Hadde problermer med å partisjonere tidligere også, kan dette ha noe å si, denne meldingen kom opp da jeg resetet biosen???? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 du bør jo også ta en titt i device manager og se om det er noe som sliter der. Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Kan jeg rive ut grafikk kortet også eller???? Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Har tatt bort alt untatt cd, harddisk og grafikkort, men hjelper ikke, problemet oppstår i begynnelsen av installeringen av win xp Endret 14. september 2004 av bachmann Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) finn ut hvilken driver som svikter, og sjekk hvilken hardware den kjører mot. start opp i safe mode og deaktivér driveren, eller last ned en oppdatert versjon. start så opp i normal mode, og dermed burde alt være iorden. du bør jo også ta en titt i device manager og se om det er noe som sliter der. Les før du poster Endret 14. september 2004 av iron_knuckle Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har du brukt samme cd på samme pc (med samme hardware) før Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ja har faktisk det. D var den jeg brukte før jeg formaterte harddisken Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kan jeg rive ut grafikk kortet også eller???? Innstalere windows uten skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå