Delvis Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) et kult par syns jeg(fra vg i dag) *Emnetittel redigert av moderator - "Kult bilde av" er ikke en særlig god tittel* Endret 15. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Er jo bare en ting å si om Arne Scheie: Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Bare en ting å "si" vel: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 *Emnetittel redigert av moderator - "Kult bilde av" er ikke en særlig god tittel* ehrm..kremt. Det var jo ikke av kun av Scheie da. Det var helheten i paret som så kult ut etter mening, men ok.. ( måtte bare si det) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Synes kommentatorene på C+ er bedre jeg... Arne tyter så voldsomt. Har spesielt sansen for Øyvnd Alsaker, mannen som i sin tid kommenterte for TV2. Kenneth Fredheim er heller ikke dum. Endret 18. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Arne tyter så voldsomt. Helt enig der. Synes også Scheie maser og tyter for mye på ting. Av fotball kommentatorer syns jeg Tor Eggen er best Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Arne er kongen, han kan så mye om fotball at det er skummelt, han er sjef! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Min favorittkommentator gjennom alle tider er Knut Th. Gleditsch, men han døde. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ingen kommentator er bedre enn han i england, husker dessverre ikke navnet nå. Noen som kan det? han kommenter av og til på canal+, eller du kan få han til å kommentere der. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Arne Scheie, Canal+ og tv3 komentatorne er de beste.... ps. fikk faktisk arne scheie til å komentere en film vi lagde på skolen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Legg filmen ut, Iversen. Akkurat det klippet hvor han er med! Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Arne tyter så voldsomt. Helt enig der. Synes også Scheie maser og tyter for mye på ting. Av fotball kommentatorer syns jeg Tor Eggen er best Thor Eggen er klassisk. tonefallet han er til å grine av. Men tour de France-kommentarene er best: "Og så var det mannen som var på en snurr. Kona sto i døra med kjevle når han kom hjem, og sa: "du drikker, å du drikker," hvorpå mannen svarte: "du baker, å du baker." tror aldri jeg har ledd så mye i hele mitt liv:D Lenge leve Thor Eggen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå