bassmania Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Hei. Idag kjøpte jeg meg nye 6x9" høyttalere til bilen, siden de forrige ble stjålet! Kjøpte BL (DECADE) T595 LIMITED Litt info; støpt chassis for maksimal stabilitet • Titanium tweeter for utsøkt lydkvalitet i diskantområdet • Kevlar-forsterket membran • Bi-amp komfigurasjon mulig. • Butyl gummi oppheng. WATT : 300 WATT RMS : 150 FREKV.OMRÅDE : 35Hz - 22kHz Har hørt masse bra om de, derfor valge jeg dem, men lurer på om noen her har erfaring med dem, og evt. hva dere synes om dem! Endret 14. september 2004 av bassmania Lenke til kommentar
Bose Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 har hørt dem. de spiller veldig hårete. ikke verdens klareste lyd akurat, men fytti h.... å dem spiller HØYT!!!!! Skikkelig forsteker til de der og du sier "HÆ!?" til alle du snakker med etterpå Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Bare hørt de på utstilling på strommen-bilradio. Får vel det man betaler for. Hørte ikke noe spess forskjell på dem og Pioneer6x9 høytalerne mine jeg, på sånn middels volum og bare fra forsterker på spillern, men så er jeg vel lite kresen da. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 De der er så mye bedre enn et par billige Pioneer som det går ann å få! Gratulerer med kanskje verdens beste 6x9" Lenke til kommentar
Defus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 har hørt godord om jbl decade 6x9 Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Med god forsterker spiller disse høyt og brutalt. Men, som Bose nevnte, er det ikke lydkvalitet i toppklasse. Er du ute etter anlegg med mye lyd, er disse derimot et meget bra valg. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Woooho, fikk dem idag :D Lenke til kommentar
Revox Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Det som absolutt er å annbefale med de der er å ha dem i kasse. Og husk å spille dem inn. Lykke til Og en annen ting. Om du setter dem i kasse og bruker dem slik et år eller to og så tar dem ut vær forsiktig!! Jeg røyk den ene min slik. Den likte ikke overgangen fra trykk kammer til fri luft. Tviler på at de liker det omvendt også. Endret 17. september 2004 av ReVoX Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ka som skjedde med høytalern når du gjor det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå