SuperHeMan Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har et problem, en kompis av meg kom tilfeldigvis borti automatisk påloggingsfunksjonen til msn på min pc, hvordan fjerner jeg det? Har allerede prøvd å avinstallere og installere på nytt.....men profilen hans lå der fremdeles...... Hva kan jeg gjøre?? Takker for svar Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ehh hva har dette med hardware å gjøre Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg ville forsøkt å avinstallere en gang til + enda en gang. Tredje gangen bruker som regel å funke........ Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Start | Kjør.. | control userpasswords2 | Advanced | Manage passwords ? Lenke til kommentar
agony Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Om du er plaget med at hans brukernavn og passord er det msn logger seg inn med, slå av automatisk pålogging, så logger du inn med ditt eget, og kan da evt slå på igjen automatisk pålogging, så skal ting være tilbake til det normale. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Kontrolpanel--->Brukerkontoer--->"Kontoen du bruker"-->Administrere min netverkspassord(oppe til venstre)---> slett di du ikke vil ha... kandasa sin fremgangsmåte funker likt.. TaZ Endret 14. september 2004 av taz Lenke til kommentar
SuperHeMan Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Takker for SUPER kjappe svar!!!!!!!! Sorry hvis jeg postet feil sted! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ehh hva har dette med hardware å gjøre Eeeeeh det gjelder internett & nettverk da? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Nei, det gjelder programvare. Internett og Nettverk har ingenting med MSN Messenger å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå