uberhunter Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Rød Dax funker som faen for meg. Nå har ikke jeg så fryktelig langt hår, men bruker dax og kommer til å fortsette med det. uberhunter: 30? Jeg betaler liek 100 på en sjappe borti her. hehe, jeg bruker og rød dax, og den ble kjøpt for 30 kroner på Hennes og Maurits på Sørlandsenteret her i Kristiansand Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Kjøpte en boks med rød dax på H&M i dag. Kosta 29,50. Forøvrig er rød dax det eneste som er stivt nok og seigt nok til å ha i håret mitt. Vil ikke ha så voldsomt mye, bare gjøre det litt seigt og lage litt volum. Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 er det bare jeg som ikke takler Rød Dax på morgenen? det lugger som pokker! da skal det improviseres med fibervoks og diverse andre produkter Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 sånn billig produkter funker sikkert bra, men hvor lenge holder det? og hvor lett er det å få ut igjen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Dax og andre jalla-produkter blir i håret for ever and ever and ever.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Dax og andre jalla-produkter blir i håret for ever and ever and ever.. Altså, jeg har god erfaring med DAX (tør jeg påstå), og i mitt tilfelle går det relativt fort ut. Kanskje mitt hår er spesielt, men jeg får det ut etter en dusj med shampoo. Så er det klart for mer DAX neste dag. Er den røde jeg snakker om, forresten. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 får også ut dax meget lett Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Ha, et seriøst spørsmål nå: Jeg har nokså langt hår til gutt å være (rundt 10 cm), og jeg skal ha en voks/gele som skal få håret til å stå rett opp! forslag?? Har et veddemål gående med en i klassen (hun mener gutter ikke kan gjøre så mye morro med håret sitt som jenter) Det står en bollepose på spill!! Endret 16. september 2004 av smeboe Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Ha, et seriøst spørsmål nå: Jeg har nokså langt hår til gutt å være (rundt 10 cm), og jeg skal ha en voks/gele som skal få håret til å stå rett opp! forslag?? Har et veddemål gående med en i klassen (hun mener gutter ikke kan gjøre så mye morro med håret sitt som jenter) Det står en bollepose på spill!! american crew... koster 200 eller noe sånn. Ha det i tørt hår og hold håret opp litt (eller stå på hodet) til det stivner helt. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 16. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Ha, et seriøst spørsmål nå: Jeg har nokså langt hår til gutt å være (rundt 10 cm), og jeg skal ha en voks/gele som skal få håret til å stå rett opp! forslag?? Har et veddemål gående med en i klassen (hun mener gutter ikke kan gjøre så mye morro med håret sitt som jenter) Det står en bollepose på spill!! american crew... koster 200 eller noe sånn. Ha det i tørt hår og hold håret opp litt (eller stå på hodet) til det stivner helt. Hvorfor må man stå opp ned til det stiver først? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 evt. Fruktis hard style gel/glue.. bare se på reklamen det ! Ellers bruker jeg den wella tingen.. Shock Waves ultra strong gel.. Funker fett.. Har rundt 2-4cm langt hår.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Jordbærgelé. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 17. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 evt. Fruktis hard style gel/glue.. bare se på reklamen det ! Ellers bruker jeg den wella tingen.. Shock Waves ultra strong gel.. Funker fett.. Har rundt 2-4cm langt hår.. Alle de produktene du har nevnt er elendige. Og 2-4 cm er ikke langt. Jeg har vel rundt 10-12 Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 define Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Gelatinè Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Rubb inn potetmel og spray med vann. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Jeg bruker enten ID Mudwax eller Renati. Sterke saker :Edit Kan legge til at jeg ikke aner hvordan dette funker i langt hår da jeg alltid er kortklippet. Endret 26. september 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Gelatinè ^^^^ Eneste som funker for å få håret til å stå rett opp om du har litt lengde på det. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 vann og sukker. Lenke til kommentar
Eiivindsen Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har langt hår, og jeg liker å ha det til å se "fettete" vått ut, derfor bruker jeg Clay fra define men det funker fett, eller du kan ta i dax den rød før du dursjer og du får den digge følelsen, og håre er helt fett å style, *Pris clay: rundt 80 kroner på alle butikker Pris Rød dax: er rundt 60 kroner på H&M eller sparkjøp ; selv anbefaler jeg nr.2 Dax, men viss du haster eller ikke gidder, så funker clay også utrolig bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå