Rubex Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg lurer på om det er noen som kan anbefalle meg hva som er bra å ha i håret dersom det er langt. Tenker ikke på de drittproduktene til loreal eller nivea og lignende... Jeg vil ha noe som holder skikkelig og har "wet look". Så hva anbefaller dere? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Sébastian med produktet "Threads". Fås kjøpt på diverse dyrere frisørsalonger, f.eks. Benoni. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Purify: prisklasse? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Purify: prisklasse? Pris har ingenting å si.... Sålenge produktet er bra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Om du har en H2-hårsalong i nærheten så har de en rekke produkter som er MEGET gode, både deres egne og andre, f.eks fudge. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Sébastian med produktet "Threads". Fås kjøpt på diverse dyrere frisørsalonger, f.eks. Benoni. Vet du hva prisen er? Om du har en H2-hårsalong i nærheten så har de en rekke produkter som er MEGET gode, både deres egne og andre, f.eks fudge. Har desverre ikke H2 i nærheten Endret 14. september 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (LarsP)Om du har en H2-hårsalong i nærheten så har de en rekke produkter som er MEGET gode, både deres egne og andre, f.eks fudge. Selv har jeg ganske langt hår, og fudge fungerer ikke spesiellt bra. Men det er vel bare å spørre litt rundt, I suppose. For tiden foretrekker jeg uansett manken min ubehandlet.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Ekte menn lar hårgelèen sakte men sikkert produsere seg selv. En treningsøkt om dagen og dusjing med badehette får deg langt på vei. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Dusjing, hva pokker skal det være godt for? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Dusjing, hva pokker skal det være godt for? Stort sett for å vaske seg. Bruker selv Fudge, men det er fordi håret mitt lever sitt eget liv. Endret 14. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Vet du hva prisen er? Ca. en hundrelapp i Tromsø, i alle fall. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 klor Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 DAX, 30 kroner på Hennes & Maurits Litt seig kanskje, kjennes ut som å dytte fingeren ned i en boks med honning da :!: Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Jeg vil si at det beste hårproduktet er intet hårprodukt Har ikke hatt noe i håret mitt på 1.5 år Men siden jeg antageligvis skal klippe meg snart har jeg kjøpt inn voks Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 DAX, 30 kroner på Hennes & Maurits Litt seig kanskje, kjennes ut som å dytte fingeren ned i en boks med honning da :!: DAX er noe dritt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 ^- what he said. Det er uansett ikke noe man har i langt hår. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 American Crew eller noe sånn. funker bra syntes jeg, men må tørke litt i håret før den er 100%, men da funker den bra. 200kr elns på en frisørsalong. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Bremykt Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Rød Dax funker som faen for meg. Nå har ikke jeg så fryktelig langt hår, men bruker dax og kommer til å fortsette med det. uberhunter: 30? Jeg betaler liek 100 på en sjappe borti her. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Saltvann ftw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå