wim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Spiller ingen rolle hva du velger, kortet ryker etter kort tid samme hva det er. Javel? Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har ikke hørt om noen som har kjøpt seg LGA 775 som er missfornøyd eller som har stabilitetsproblemer. Men, i følge stort sett alle tester jeg har lest kommer AMD best ut ytelsesmessig, og nesten alle klager over det store effektforbruket til s775 cpu'er. Er LGA775 chipsettene så bra at de er mer stabil enn AMD selv med ca. 50% større effektforbruk? Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 jeg har kjøpt pc nå da hadde masse tull under installasjonen av windows, men nå vet jeg hva som var feilem og alt funker glimrende åja, det ble A64 og Gigabyte Nforce 3 250Gb hovedkort. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Øl_Mariachi,27/09/2004 : 11:03]Har ikke hørt om noen som har kjøpt seg LGA 775 som er missfornøyd eller som har stabilitetsproblemer Ingen stabilitetsproblemer her i gården heller. Steady as a rock. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har ikke inntrykk av at Intel er mer stabilit, faktisk det direkte motsatte. Hadde tidligere en Dell dual Xeon-arbeidsstasjon på jobben og den klikket hele tiden, mens min nye dual Opteron-arbeidsstasjon har til gode å henge seg på over 1 år i drift sålangt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå