Gå til innhold

ødelagt cpu...dekker garantien dette.


Anbefalte innlegg

Min amd 3200 64bit cpu har tatt kvelden.

Vet ikke hvordan det skjedde. Jeg gikk ifra pc`en i 1 time, når jeg kom tilbake var skjermen svart...etter mye feilsøking fant jeg ut at det var cpu`en.

Maskinen er ikke klokket og pc`en har ikke vært åpnet på 1mnd.

Har følgt med på temperaruren i jevne mellomrompå cpu`en, da har den ligget på 55-61grader. cpu`en har ikke noen merker eller missdanelser.

Er det mulig at garantien dekker dette? Hva trur dere. ..når får man ikke retur på cpu.

Varen er handlet på pcutstyr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter det eg har fått med meg er AMD 64bits CPUane forholdsvis nye (kom vel i år) og då betyr garantien _INGENTING_

Viss du har behandla CPUen rett ar du rett på gratis reparasjon (eller omlevering/heving som kanskje er meir aktuelt) i to år etter kjøp (elle rkanskje til og med fem, men det kan eg ikkje garantere) UANSETT kor lang garatien på produktet er

Lenke til kommentar
Min amd 3200 64bit cpu har tatt kvelden.

Vet ikke hvordan det skjedde. Jeg gikk ifra pc`en i 1 time, når jeg kom tilbake var skjermen svart...etter mye feilsøking fant jeg ut at det var cpu`en.

Maskinen er ikke klokket og pc`en har ikke vært åpnet på 1mnd.

Har følgt med på temperaruren i jevne mellomrompå cpu`en, da har den ligget på 55-61grader. cpu`en har ikke noen merker eller missdanelser.

Er det mulig at garantien dekker dette? Hva trur dere. ..når får man ikke retur på cpu.

Varen er handlet på pcutstyr

Vel, hvis CPU'n er svidd (les brent) så tror jeg nok du kan skyte en hvit pil etter å få dekt en ny, med mindre de er MEGET greie på webshoppen da...

 

Vet iaffal at når jeg bestilte CPU sist gang så sto det MEGET godt beskrevet :

 

Erstatning av CPU gjøres ikke hvis CPU er brent eller noen av "pinnene" på CPU var knekt... Seff brente jeg den CPU'n uka etterpå etter ett uhell med vifta.. :no:

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Husk at du må ha brukt riktig type goop og gokjent ribbe for å få garanti

 

:p

 

(driver amd med det greiene der enda) Eller var det kun et XP fenomen?

var det så 100% seriøst da ?

slik jeg har forstått det så stod vel ikke nettbutikkene og gjorde seg vanskelig pga "godkjent ribbe\goop" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...