Mr_Tiger Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Min amd 3200 64bit cpu har tatt kvelden. Vet ikke hvordan det skjedde. Jeg gikk ifra pc`en i 1 time, når jeg kom tilbake var skjermen svart...etter mye feilsøking fant jeg ut at det var cpu`en. Maskinen er ikke klokket og pc`en har ikke vært åpnet på 1mnd. Har følgt med på temperaruren i jevne mellomrompå cpu`en, da har den ligget på 55-61grader. cpu`en har ikke noen merker eller missdanelser. Er det mulig at garantien dekker dette? Hva trur dere. ..når får man ikke retur på cpu. Varen er handlet på pcutstyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det kommer ann på hvilken leverendør du kjøpte fra, tror jeg Send en mail eller ring de du kjøpte dem av. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 etter det eg har fått med meg er AMD 64bits CPUane forholdsvis nye (kom vel i år) og då betyr garantien _INGENTING_ Viss du har behandla CPUen rett ar du rett på gratis reparasjon (eller omlevering/heving som kanskje er meir aktuelt) i to år etter kjøp (elle rkanskje til og med fem, men det kan eg ikkje garantere) UANSETT kor lang garatien på produktet er Lenke til kommentar
Mio Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300493&cks=PRL Står her at det er 3 års garanti. Hvis du ikke har overklokket eller noe andre muffense ting,så skal jo dette gå på garantien. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 leverandør/produsent skal dekke det uansett, så lenge kjøper ikkje har jort nåke uforsvarleg med produktet sitt, garantien er berre ein bonus. Om eit produkt ikkje har garanti i det heile tatt frå produsent/leverandør, har du likevel rett på reparasjon/omlevering/heving i opptil 2/5 år etter kjøpsdato Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Min amd 3200 64bit cpu har tatt kvelden.Vet ikke hvordan det skjedde. Jeg gikk ifra pc`en i 1 time, når jeg kom tilbake var skjermen svart...etter mye feilsøking fant jeg ut at det var cpu`en. Maskinen er ikke klokket og pc`en har ikke vært åpnet på 1mnd. Har følgt med på temperaruren i jevne mellomrompå cpu`en, da har den ligget på 55-61grader. cpu`en har ikke noen merker eller missdanelser. Er det mulig at garantien dekker dette? Hva trur dere. ..når får man ikke retur på cpu. Varen er handlet på pcutstyr Vel, hvis CPU'n er svidd (les brent) så tror jeg nok du kan skyte en hvit pil etter å få dekt en ny, med mindre de er MEGET greie på webshoppen da... Vet iaffal at når jeg bestilte CPU sist gang så sto det MEGET godt beskrevet : Erstatning av CPU gjøres ikke hvis CPU er brent eller noen av "pinnene" på CPU var knekt... Seff brente jeg den CPU'n uka etterpå etter ett uhell med vifta.. Endret 14. september 2004 av lock-aze Lenke til kommentar
Revox Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Husk at du må ha brukt riktig type goop og gokjent ribbe for å få garanti (driver amd med det greiene der enda) Eller var det kun et XP fenomen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Husk at du må ha brukt riktig type goop og gokjent ribbe for å få garanti (driver amd med det greiene der enda) Eller var det kun et XP fenomen? var det så 100% seriøst da ? slik jeg har forstått det så stod vel ikke nettbutikkene og gjorde seg vanskelig pga "godkjent ribbe\goop" ? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 fulgte med vifte og pasta med cpu`en, det burde holde. Lenke til kommentar
lie Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Varen er handlet på pcutstyr :!: :!: *hikst hikst* Har akkurat lest igjennom dette her Hold oss oppdatert, for det skal være garanti sak Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 har ventet to dager alt for å få returnummer.phuu...tok 7 1/2 uke sist gang. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Idag skal jeg levere cpu`en og hovedkortet, har nå fått returnr. Skal fortelle hvordan det går.. Ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
lie Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 lykke til Skal innom der selv for å hente min nye switch Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 har ventet to dager alt for å få returnummer.phuu...tok 7 1/2 uke sist gang. Slutt å handle på slike jalla.butikker da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå