Torjus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Om en måned skal jeg kjøpe en skjermkort kjøler til mitt Power Color ATI Radeon 128 mb PRO kort... Og er usikker på hvilken som er best... (under 2-300 kr) De jeg har sett på er: AC skjermkortkjøler, VGA Silencer ATI 1 199,- KR Arctic Cooling GPU-kjøler,"VGA Silencer" Tilbud 149,- KR Zalman GPU-kjøler, Heatpipe Tilbud 195,- KR med viften Zalman vifte m/grill 90,- kr = 285,- KR Hva bør jeg velge? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ati Silencer, den øverste kjøleren, er den aller beste, den har kobberkjøler i bunn, og en vifte som ikke lager støy overhodet som drar luften ut av kabinettet. Har NVsilencer 5 selv på et 6800 kort, men denne virker mye bedre enn vanlig VGA silencer jeg hadde til 9800PRO.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ok... så det skal gå fint å flashe til XT med den kjøleren? Ingen varme problemer? Hvor mye kommer varmen til å minke etter ny kjøler og hvor mye mer vil temp gå opp etter klokking? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå