pcgutten Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei! Jeg skal modde et gammelt rec kabinett, men trenger litt hjelp om va jeg skal gjøre med det? Jeg har noen vifter liggenes 82mm og 92mm tenkte også på på og lage en vifte styring.... Kom med forslag. Kabinettet er foreløbig rødt lakker! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hva med å bruke de små grå som sliter seg rundt på trinse i huet ? bruk fantasien! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Sett viftene i toppen, kjøpnoen til og sett foran og bak. Lakk den sort, men noen detaljer i crom. Off-topic: Putte vannblokka de inni der? Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 jeg ville putta masse neonwire inni eller kjøpe noen cathoder og led wifter inni. Ville også lakkert det i en ganske mørk farge som for eksempel mørkeblå eller svart. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Er det et sånn du skal modde? Du kan skjære ut "viftegrillen" framme, skjære ut viftehull nede, sette på bein og legge neonwire under den plastik sokkelen det står på. Endret 20. september 2004 av Vågebu Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Også setter du inn din hjemmelagede vannkjøling (eller en forbedret utgave)! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Jepp, vannkjølinga skal inn! Nei det er ikke et slikt kabinett jeg håller på med... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 det eneste jeg kan komme på i farte, er å montere viftene på utsiden av kabinettet istedet for på innsiden... jeg har en slik selv... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Du kan lakkere et motiv på siden f.eks som på mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå