plex- Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Noen som har sendt mail til dem i det siste? Sendte en mail på søndagen med ganske greie spørsmål som jeg enda ikke har fått svar på. Mulig jeg bare er blitt bortskjemt (både av MPX og andre nettbutikker) tidligere... vurderer å sende en ny mail.. kanskje den aldri kom frem. Om det bare er slik at de har mye å gjøre før jeg heller kjøpe meg noe tolmodighet i den lokale foretningen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 sendte også en mail til mpx for en stund siden, aldri fått svar.. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Kanskje de har fått seg spam filter som filtrer bort ord som kjøp og salg? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kanskje de har fått seg spam filter som filtrer bort ord som kjøp og salg? hehe, eller ordene: - klage - retur - sint - dårlig Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg får heller ikke svar. må nesten begynne å ringe. Det er kanskje derfor de ikke svarer på mail fordi de vil at folk skal dynge ned telefonene dems med samtaler... Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 jeg fikk svar fra mxp etter 1 dag, og der hadde de svart klart og tydelig, så jeg har kunn gode erfaringer fra mpx :!: Lenke til kommentar
plex- Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Jeg sendte en purremail etter 2 dager, men den fikk jeg derimot svar på riktig så fort. Så litt ut som om det kanskje var i vente på svar fra annen part at det var forsinket/treigt svar for utolmodige meg. Synes uansett at det kan være veldig fornuftig å bare gi en liten tilbakemelding, selv om de ikke har noen gode svar. Blir med en gang mer tolmodig når du vet den er under behandling. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Enig plex- det er bedre at de svarer noe slikt som at de har fått svaret og ikke kan gi noe svar enda enn å ikke gjøre noe som helst Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Sendte mail med noen spørsmål forrige torsdag og fikk svar etter 10 minutter. Det var på dagen vel å merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå