Gå til innhold

Spørsmål angående SP2

leddja

Anbefalte innlegg

Jeg har fådt høre at jeg ikke skal laste ned Sp2... Hvorfor ikke ? er d noen galt me det? hvilken fordeler er d med og instalere den ? og hvilken ulemper? :)

har amd64 btw. får jeg bedre ytelse?

*Emnetittel redigert av moderator - tre-ords-regelen er der for en grunn*

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke noe problem å installere SP2. den virker perfekt på 99,9 % av maskinene den blir installert på. At mange klager over problemer med SP2 i nyhetsgrupper, forum o.l betyr egentlig ingenting. De tusener på tusener som ikke har problemer med SP2 hører du aldri noe fra...

Støttes. Hvis noe program ikke virker, bare reinstaller det eller stopp brannmuren.

Endret av Gimper
Lenke til kommentar

1 av 10 maskiner har problemer med SP2, men det betyr ikke at den begynner å brenne eller at du må formatere.. Noen programmer vet vi at ikke fungerer 100% med SP2, men selv har jeg ikke merket noe. Det eneste er at det lagger litt når jeg høyreklikker på en fil/mappe, men det kan skje i SP1 også.

Så med andre ord: Det er opp til deg om du vil oppgradere eller ikke, men du skal ikke være redd for at noe skal gå virkelig galt.

Lenke til kommentar
1 av 10 maskiner har problemer med SP2, men det betyr ikke at den begynner å brenne eller at du må formatere.. Noen programmer vet vi at ikke fungerer 100% med SP2, men selv har jeg ikke merket noe. Det eneste er at det lagger litt når jeg høyreklikker på en fil/mappe, men det kan skje i SP1 også.

Så med andre ord: Det er opp til deg om du vil oppgradere eller ikke, men du skal ikke være redd for at noe skal gå virkelig galt.

- Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar

- Hvor har du det fra?

Det kan godt være sant at 1 av 10 maskiner har problemer, men dette dreier seg oftest om ting som er lett å fixe, meget små problemer, eller nye funksjoner som brukeren ikke er vant til.

Lenke til kommentar
Jeg måtte instalere windows xp på nytt slik at sp2 "forsvant"

Det skal bli en stund til jeg forsøker meg igjen på den driten.

Jeg gikk på legg til/fjern programmer og fjernet det på en maskin hvor vi fikk problemer med Kazaa L, slapp å reinnstalere XP.

Fikk ikke koblet programmet opp selv med brannmuren avstengt, SP2 avinnstalert: ingen problemer lenger.

Lenke til kommentar
Jeg måtte instalere windows xp på nytt slik at sp2 "forsvant"

Det skal bli en stund til jeg forsøker meg igjen på den driten.

Jeg gikk på legg til/fjern programmer og fjernet det på en maskin hvor vi fikk problemer med Kazaa L, slapp å reinnstalere XP.

Fikk ikke koblet programmet opp selv med brannmuren avstengt, SP2 avinnstalert: ingen problemer lenger.

Ja det var jo lett.

Problemet var bare at jeg ikke kom inn i windows i det heletatt.

Lenke til kommentar

Det problemet hadde jeg også, at maskinen ikke startet opp etter installering av SP2. Jeg prøvde to ganger. Første gangen hadde jeg ikke engang god backup, så jeg mistet mye jeg ikke ville miste (ikke så veldig mye viktig, da, men likevel!). Og jeg ANER ikke hva det er som er problemet.

Endret av pwisher
Lenke til kommentar

Etter at jeg oppdaget at 'automatisk oppdatering' sto på i WinXP, og at SP2 allerede var lastet ned og klart til å innstallers, forsøkte jeg uheldigvis.

Resultatet var at koblingen til skjermen forsvant ved inngang til XP under oppstart. Sannsynligvis GPU'en som slo seg av eller noe... Klarte å starte i safemode og fjerne SP2, men hadde fremdeles problemer etterpå. Husker ikke hva jeg gjorde så, men nå virker det hvertfall igjen sånn noenlunde, med unntak av problemer med Windows Media Player og andre Microsoft produkter.

Så nå har jeg et forbanna ikon på taskbaren som konstant vil installere SP2, og dermed ødelegge maskinen min for godt.

Nei, nå fungerer det meste, så hvorfor oppdatere?

Lenke til kommentar

Har akkurat lagt inn SP2 på min P4 maskin.Fungerer utmerket.Hadde gledet meg

til å måtte sortere ut noen problemer men de kom ikke.Til og med min Zonealarm

pro 4.5 versjon fungerer.Ja det eneste som irriterer er en "boble"som spretter opp

på hver oppstart som vil ha meg til å koble inn automatiske oppdateringer.

GO for SP2 :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...