Ole Brum Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg har nettop oppgradert maskina, med nytt HK, CPU og ram. Men når jeg setter inn SoundBlaster Live! Player 1024 låser maskina seg. :sad: Har lastetned den siste driveren, uten at det medførte til noen forandringer. Er det noen som vet hva som er i veien? [ Denne Melding var redigert av: Ole Brum på 2002-05-09 14:49 ] Lenke til kommentar
Ole Brum Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Den 2002-05-09 14:48, Ole Brum skrev: Jeg har nettop oppgradert maskina, med nytt HK, CPU og ram. Men når jeg setter inn SoundBlaster Live! Player 1024 låser maskina seg. :sad: Har lastetned den siste driveren, uten at det medførte til noen forandringer. Er det noen som vet hva som er i veien? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 prøv å bytte PCI slot live playeren (eller andre PCI kort) som det står i på HK, det kan føre til at problemet blir løst...(noen HK liker ikke enkelte PCI slot + pci kort comboer) Lenke til kommentar
Ole Brum Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Takker og bukker MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå