[Atomic_Bomberman] Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg bruker nå Opera og Firefox og har nå fått melding om at SP2 er klar til nedlasting. Jeg mener å ha lest noe om at det er visse ulemper knyttet til denne. Vet noen om dette stemmer, evt hva det innebærer...? Lenke til kommentar
underground Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 av en eller annen grunn så ville ikke windows kjøre noen programmer. etter installasjonen av SP2. Den kom inn i windows men der stoppa alt. skulle til og formatere hele driten. men så tenkte jeg at jeg skulle prøve og klokke ned fra 3000 MHz til original hastighet 2600 MHz. dette fungerte og nå har jeg klokka opp igjen og alt funker helt perfekt. rart dette her. Lenke til kommentar
glaserud Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det er en og annen "feature" i SP2, men jeg har ikke vært borti de helt store. Det som jeg har merket: - Kan få problemer sammen med Athlon 64 hvis DPE er på. - VPN over NAT fungerer ikke uten et ekstra innslag i registeret(*) - Den "vil du tillate dette programmet å lytte på en port"-meldingen dukker ikke opp for programmer startet som services. (E.g. du må gjøre det selv manuelt) - IE omskriver "localhost" til "local" og feiler, mens http://localhost går bra. (Denne *mener* jeg å ha hatt med SP1, men en på jobben mente den var post-SP2) (*) [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\IPSec] "AssumeUDPEncapsulationContextOnSendRule"=dword:00000002 Hvor 0 er default, 1 er natende klient til server og 2 er natende klient til natende server. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 - VPN over NAT fungerer ikke uten et ekstra innslag i registeret(*)- Den "vil du tillate dette programmet å lytte på en port"-meldingen dukker ikke opp for programmer startet som services. (E.g. du må gjøre det selv manuelt) - IE omskriver "localhost" til "local" og feiler, mens http://localhost går bra. (Denne *mener* jeg å ha hatt med SP1, men en på jobben mente den var post-SP2) (*) [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\IPSec] "AssumeUDPEncapsulationContextOnSendRule"=dword:00000002 Hvor 0 er default, 1 er natende klient til server og 2 er natende klient til natende server. Takk for svar, men hva betyr dette? Har selv XP3000... er det relevant? Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Edit:Feil Endret 15. september 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå