Exeter Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kjøpte Pinnacle PCTV Stereo (TV kort PCI) for en stund siden, men siden den gang har jeg lagt in Win på nytt. Men nå som jeg skal bruke TV kortet, sliter jeg med driverene. Jeg har vært på Pinnacle sine sider å lastet ned alt mulig rart, men uten hell. Er det none som har disse driverne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123565&cks=PRL Må ha det, bare må ha det.... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/pctv/ Det virker for meg (har samme kort) EDIT Du kan også søke hjelp her http://webboard.pinnaclesys.com/read_forum...tionID=80&lng=1 Endret 14. september 2004 av jokab Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har akkurat det samme problemet med det samme kortet. Det er helt tilfeldig når det funker, men jeg kan ikke bruke det uten at Chris TV er installert. Selv om jeg bruker Pinnacle Vision programvaren... Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Jeg er plaget med at det skrur seg på når det selv føler for det, noe som er irriterende. Volumkontrollen virker heller ikke. Har prøvd å reinstallere drivere og lastet ned en driver, men uten hell. Har versjon 5.9 Endret 18. september 2004 av Roger72 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Når kom 5.9??? Volumkontrollen funker ikke fordi du ikke har satt lydinstillingene til Line-In Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Verson 5.9 fulgte med i pakken i sommer. Lydinstillingene står på line-in desverre. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hos meg er det på AUX. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg finner ikke noe høyere enn 5.80 på nettet.. Det kommer vel egentlig ann på hvilken port du stapper line-in kabelen i, hvis du i det hele tatt bruker den. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Joda, jeg bruker kabelen, og har prøvd meg frem, men det er ikke såå mange alternativene. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har også en del andre problemer. *Får av ogtil "blå skjerm" når jeg skal ta opp, og må starte maskinen på nytt. *Greier ikke å brenne ut mine opptak. Når jeg klikker på burn får jeg opp neste meny som skel angi prosessen, men Ikke noe mer skjer Lenke til kommentar
Advanced Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 er det Pinnacle PCTV Rave kort dere har? for i så fall jeg lurte bare på om dere får skurring oppe til venstre ? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det er mye problemer med driverne til PCTV serien (spesielt Stereo), men etter noen re-installering av dem så fungerer det greit. Noen som har Vision 5.9 som har lyst til å dele det med meg? Pinnacle skal tydeligvis ha PENGER for en driveroppdateringer... Hørt på makan Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 er det Pinnacle PCTV Rave kort dere har? for i så fall jeg lurte bare på om dere får skurring oppe til venstre ? Det er PCTV Stereo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå