GRendal Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 heyy har bestilt meg NEC 2080UX+ er dette en god skjerm ? Lenke til kommentar
elcabron Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Grattis Noe som forundrer meg litt er hvordan du har klart å få 853 innlegg her på hardware.no uten å ha fått med seg at dette er en møkk-god skjerm Men det er deilig å få litt lykke-ønskninger, sååååå......LYKKE TIL MED EN KONGESKJERM Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 heyy har bestilt meg NEC 2080UX+ er dette en god skjerm ? Den er anbefalt fra høyeste hold tilogmed skulle ønske jeg hadde råd til en slik.. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva skjedde med høytalerne? Lenke til kommentar
boosting Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bra skjerm, men altfor dyr med dagens prisnivå på LCDer. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Grattis Noe som forundrer meg litt er hvordan du har klart å få 853 innlegg her på hardware.no uten å ha fått med seg at dette er en møkk-god skjerm hehe, ja si det... Noe sier meg at dette var en slags diskrét skrytepost :!: Endret 17. september 2004 av apollox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå