Christian_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei Jeg har hørt at man får flere muligheter til å laste ned i dc hvis man er active user..... og også at jeg på åpne en port på routeren..... er det noe her på innstillingene til routeren jeg må gjøre?? hvis mer.. forklar m.v.h Christian Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvilken router har du? Bildet ditt sa meg desverre ikke så my, men jeg kan prøve å lete frem litt mer info hvis jeg får navnet Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118382&cks=PRL har den m.v.h Christian Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 hehe.. denne posten er gammel nå, men jeg har fortsatt ikke fått det til Jeg tror jeg må åpne en port i routeren min og skrive inn informasjon i dc++ jeg har dc 0.668.. kan noen kort og greit forklare meg hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå