Even. Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei Har nå sittet å prøvd å lage en personlig hjemmeside. Resultatet ble mildt sagt utrolig dårlig, får ikke til å lage websider i mørke farger. Jeg lurer på om noen her inne som kan hjelpe meg med et design? Det hadde vært storartet. Designet skal være mørke, litt "skumle" farger (noen lignende farger som dette) Det beste hadde vært om siden var smal, gjerne 750 px bred, liker egentlig ikke fullscreen greier. på forhånd tusen takk! den som lager design får selvfølgelig en "design by:" på siden med link til sin side Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvis du prøver igjen om en uke eller to så får du kanskje flere svar. Veldig mange slike tråder får tiden så jeg tror mange av de beste er lei. Kanskje ikke? Du får vente i spenning... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Så PC & co slipper å si det (): www.htmldog.com www.w3schools.com Lær deg HTML og CSS skikkelig.. og prøv deg fram til du plutselig skjønner at du får til det der selv Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 kan sette sammen siden og få til php system, klarer også å lage greie lyse design, men av en eller annen grunn ikke mørke design. Vet det er en del slike poster på forumet, men det er jo bra trening å lage sider for folk. Den som lager designet får jo også en design by: nederst og det er jo også bra reklame, ihvertfall jeg trykker alltid på disse når jeg er innpå sider Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tror ikke du skjønner helt... De som er virkelig proffe her på forumet (ikke meg altså), har ingen interesse av å lage sider i hytt og pine "for å få trening". Lenke til kommentar
lavik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tror ikke du skjønner helt... De som er virkelig proffe her på forumet (ikke meg altså), har ingen interesse av å lage sider i hytt og pine "for å få trening". Men...det kan jo hende at noen av de som ikke er "virkelig proffe" har lyst å prøve seg, ikkesant? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tror ikke du skjønner helt... De som er virkelig proffe her på forumet (ikke meg altså), har ingen interesse av å lage sider i hytt og pine "for å få trening". Visst du ikke er blant de "proffe" så kan du vel vente til noen av dem svarer å se hva de sier? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei Har nå sittet å prøvd å lage en personlig hjemmeside. Resultatet ble mildt sagt utrolig dårlig, får ikke til å lage websider i mørke farger. Hei! Mørke farger er nok litt vanskeligere ja. Skal jo tross alt være lesbart Sjekk ut dette fantastiske innlegget om fargebruk. Det har i hvertfall hjulpet meg mye. Ligger også linker til bra fargehjul, samt script som viser hvilke farger som kan passe bra sammen. Er selvsagt ingen fasit på dette, men det er en god pekepinn hvertfall. Lykke til! All prøvingen og feilingen vil bare gjøre det bedre, så står du bedre rustet neste gang du skal lage ett mørkt design. En ting til, søk litt etter metal, dark, gothic, etc sider på google, og la andre mørke design inspirere deg. Igjen, lykke til Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå