Debauchery Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Litt usikker på kategori her, men det handler om ledning til vifte, så. Som topic sier skulle jeg gjerne hatt en forlengelsesledning til Papst 120mm viftene mine (3-pins). Disse er festet på radiator, og skulle gjerne ha koblet dem til viftestyringen min. Problemet er at ledningene er så forbasket korte... Noen som vet hvor man kan få tak i slike? Har ikke funnet noe sted foreløpig. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DI3PF Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Joda, helt greit det, men jeg betaler ikke 150 kr i porto for to slike Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Glem det. Selges visst på Biltema, hos Clas Ohlson osv. Edit: Trodde jeg. Feil jeg tok. Endret 14. september 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Joda, helt greit det, men jeg betaler ikke 150 kr i porto for to slike du sa at du ikke hadde funnet noen steder som solgte kunne jo være at du skulle ha noe mer derfra anyway jeg sa jo bare at de HAR på microplex Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Joda, sant det... Hehe, jeg bestilte vannkjølingen min derfra for under 2 måneder siden. Skulle tenkt litt lengre den gang ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå