Hoax Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg hadde Bluecom ADSL for 2-3 år siden og det var mye tull både med linjen og med regninger, supporten var helt søppel osv... Jeg var utrolig glad da jeg ble kvitt dem etter at bindingstiden endelig var utgått men regninger fortsatte å komme og jeg fortsatte å si at jeg ikke hadde ADSL fra Bluecom lengre... Etter noen gjentakelser ble det ENDELIG stille! ...Trodde jeg, Det tok disse to-tre årene før treskallene sender meg en purring på en inkasso!? Bindingstiden ikke var over da jeg sa opp og skiftet ISP påstår dem. Jeg har sendt dem kopi av kontoutskrifter og avtalen om 12 mnd bindingstid og markert datoen som VAR utgått da jeg sa opp. Det er helt utrolig hva de driver med, til og med inkassobyrådet sa de var håpløse og jeg var ikke den første som hadde klaget kraftig på dem. Bluecom har kanskje fått litt orden på "linjene sine" men jeg advarer dere som vurderer Bluecom som ISP, dere kan lett bli dratt ned i gjørma hvis dere ikke spreller fra dere og sier klart fra om at her er det noe veldig feil. Lenke til kommentar
piit Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Huffda, det hørtes jo ikke bra ut. Har de i det hele tatt lov til å sende ut slikt etter så lang tid da? Tror jeg ville sjekket opp litt før jeg betalte, om jeg var deg. Jeg, for min del, har bare gode erfaringer med BlueCom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har aldri hatt noe tøys, jeg har bare raske og stabile linjer, og punktlige regninger. Stå på Bluecom Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 BlueCom har servert meg en tipp topp linje de 1,5 årene jeg har hatt dem Jeg har ikke merket noe tull med noe, så det skjer tydligvis ikke alle... Men nå som de er kjøpt opp av Catch Communications, blir det sikkert også litt endringer etterhvert.... Fikk nye ip`er her om dagen i hvert fall... 81.-iper, istedenfor de gamle 62.-ipene... Lenke til kommentar
Myr Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Hatt bluecom i ca 2 år.. barre gode erfaringer her fra Men så er jo det noen som er mindre heldig... Endret 14. september 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Husker bare at jeg alltid fikk regninger sent og sa fra om det hver gang. Skal ikke kommer regning PÅ forfalls datoen, var selvfølgelig ikke alltid hjemme når den dumpet i postkassen så da kom purringer og de stengte linja i hytt og pine. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det er helt utrolig hva de driver med, til og med inkassobyrådet sa de var håpløse og jeg var ikke den første som hadde klaget kraftig på dem. Vel, er det en urettmessig inkasso så bestrider du den skriftlig ovenfor inkassobyrået. Da kan det ende opp i forliksrådet og er tingene slik du sier så har du lite og frytkte. Jeg har hvertfall bare gode erfaringer med BC og deres fakturaavdeling. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 var selvfølgelig ikke alltid hjemme når den dumpet i postkassen så da kom purringer og de stengte linja i hytt og pine. Var du lite hjemme? Det tar da en stund før purringen kommer og enda lenger før de sperrer linja vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå