A.Dent Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Er det mulig å gjøre sånn at F-tastlåsen er på når maskinen booter? Er skikkelig lei av å måtte trykke den på hver gang, num-locken er på, så hvorfor kan ikke f-låsen være det? Jeg bruker aldri de hurtigknappene som ligger på F-tastene uansett. Men jeg bruker mye F1-F12 i spill etc. Hvis ikke det er mulig å slå de av kan ikke Logitech ha tenkt mye når de laget de. Lenke til kommentar
svenandre Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva slags har du da? Har et Logitech Cordless Desktop MX, of der er den instilt på at den skal være låst til standard F-taster ved oppstart... Bruker heller aldri de teite snarveiene... Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Har Navigator keyboard, det hvite, helt likt special edition bare hvitt. Og bruker det på usb, kanskje det virker hvis jeg bruker ps2? Edit: Så var det bare å finne adapterene da... hehe Endret 14. september 2004 av A.Dent Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Hvordan får du stilt de inn på at låsen skal være på da? Finner ikke noe sånt i itouch programmet.. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 På de nyeste Logitech tastaturene LX 500 og 501, å et til tastatur som akkuart har kommet, booter de med F-låsen på Lenke til kommentar
eifjell Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har sjekka litt rundt, men det ser ikke ut som det er håp for deg.. ;P Det virker som om dette er en instilling som du ikke får fiksa på, du må nok bare venne deg til å trykke på den stygge F-tastlås knappen til stadighet... Virker som om dette er en funksjon som de har endret i de litt nyere versjonene, og ettersom ditt ikke er helt med så er det nok bare noe du må leve med... (er den samme som Svenandre[logga bare inn med kamerats bruker i sted...], og når jeg går på broderns Microsoft Multimedia Keyboard glemmer jeg å sette til standard hver bidige gang! Såååå irriterende...) Lenke til kommentar
eifjell Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Booter med standard på de ikke-fullt-så-nye også.. Mitt Cordless Desktop MX er over ett år gammelt, men allikevel med standarden... Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Bruker du PS2 kontakten da? Jeg må finne den, men det kan ta tid.. hehe datakabler og utstyr er spredd over 6 skuffer og noen kasser Lenke til kommentar
eifjell Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 JeeP! Bruker den... Tviler litt på at det blir noen forskjell, men det er verdt et forsøk... Lenke til kommentar
skille Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Se http://www.ben.pope.name/logitech.html for ei mulig register løsning på dette. -Trond Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Se http://www.ben.pope.name/logitech.html for ei mulig register løsning på dette. -Trond Prøvde den og nå fungere ikke noen av F tastene.. noen måte å fjerne den en regedit på? Tok ikke backup av registeret.... Endret 21. september 2004 av lpaul Lenke til kommentar
skille Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Uten å ha sjekket, mener jeg det skal være ei anna .reg fil på samme sia, for å sette tilbake til default. -Trond Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Uten å ha sjekket, mener jeg det skal være ei anna .reg fil på samme sia, for å sette tilbake til default. -Trond Så det sist , men siden var desverre nede.... Fikset det ved å bruke google cachen Link Lenke til kommentar
Desses Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg hadde samme problem når jeg fikk mitt Logitech keyboard. Måtte trykke inn knappen for å få vanlige f taster for hver oppstart, men etter en del oppstarter begynte den å stille seg inn på vanlige f taster automatisk for hver oppstart, akkuratt som om den skjønte at jeg ville ha vanlige f-taster Kan det være mulig at de har lagt inn en viss grense på antall slike trykk ved oppstart og at den er satt til å tilpasse seg hver persons behov? Mongo funksjon btw.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå