Uderzo Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Heisann ! Jeg har nettopp kjøpt meg et mini-kjøleskap. Jeg fant fort ut at det var for høyt støynivå til at jeg kunne ha den på rommet. Så jeg har planer om å sette inn en annen vifte. Kan dere hjelpe meg å finne en vifte som kjøler godt nok og som støyer minst mulig ? Tror det er en 120x120mm vifte. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Empty Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 *Offtopic* Ikke for å være en drittsekk og leke-moderator, men du burde forminske bildene dine, de er litt store. *Ontopic* Leste litt på denne siden og vifta som står på flytter 78 CFM eller 133 m³/time og har et støynivå på 35-36 dB. Også er det vel bare å se etter vifter på f.eks. Microplex.no eller 3dfxcool.no. Denne Papst vifta kan vel kansje være et alternativ... Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Den papst vifta er utrolig stille, har 3 av den i kabinettet uten at de lager noe særlig til støy. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 *Offtopic*Ikke for å være en drittsekk og leke-moderator, men du burde forminske bildene dine, de er litt store. Done Denne Papst vifta kan vel kansje være et alternativ... *Bestilt* Tusen takk for hjelpen begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå