BlueVibe Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har innstallert Personal Firewall på Windows 2003, og fikk beskjed om at pga diverse prosesser i win2003, så må jeg aktivere personal firewall manuelt etter oppstart. Er det noen av dere som vet om det er mulig å aktivere denne på noen måte.. via et script som kan legges i Startup? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 En brannmur som må skrus på manuelt etter hver oppstart - er det mulig? Sikker på at det ikke er et sted du kan stille den til å gjøre det automatisk, i options for eksempel? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 jeg TROR, men jeg er på VELDIG tynn is, at hvis du kjører DNS-server, AD eller slikt så deaktiveres brannmuren fordi den vil sperre trafikk som er nødvendig for at tjenestene skal fungere. Lenke til kommentar
BlueVibe Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 jeg vet ikke hvorfor det har blitt slik at den ikke aktiveres ved oppstart, men det sto ihvertfall ved installasjon at fordi dette programmet installeres på en NT/win2002/win2003 maskin så kan ikke firewall startes automatisk da det vil stå i veien for nødvendige prosesser. noen som har en firewall å anbefalle for win2003? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå