TST Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Alle har vel en eller annen gang i livet spilt ett av spillene med Mario og broren hans Luigi. Det har alltid vært Mario som har vært hovedpersonen i disse spillene, mens stakkars Luigi har fulgt etter broren som best han kunne. Denne gangen derimot er det Luigis tur til å komme i rampelyset. Etter 20 år har han endelig fått sitt eget spill, for GameCube. Resultatet er et veldig morsomt spill. Les hele omtalen Lenke til kommentar
The man! Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 jeg tviler egentlig litt på denne anmeldelsen. alle andre anmeldere slakter jo spillet. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 de fleste anmeldelsene jeg ser av spillet gir det en god karakter,men sier at det er for kort til å nå opp til mario status.....vil ikke kalle det slakt akkurat.................. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Jeg hasr stortsett lest gode ting om spillet... Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Inntrykket du får av et spill avhenger ofte av forventningene dine... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Og det er bare noen få perler som svarer til forventningene... Håper Morrowind er en ny perle :smile: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg må innrømme at jeg forventet meg labre ting av dette spillet, har aldri vært noen stor fan av slike spill. Men dette spillet overrasket meg veldig, det er faktisk vanvittig bra! Derfor ga jeg det en god karakter, fordi jeg likte det veldig godt. Og et spill som tilmed samboeren min liker må nesten være bra (hu liker ikke pc eller konsoll spilling til vanlig) hehe. _________________ Kjetil A Gogstad Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-05-12 03:19 ] Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Fett att han har fått seg eget spell nå. Spellet i seg selv har BRA grafikk *glede meg til Mario kommer med nytt brett spill* :wink: [ Denne Melding var redigert av: LekebiL på 2002-05-12 03:16 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg