SirHartge Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Stillite opp spenninga på RAM'en, men den ble ikke mer overklokkings vennlig av den grunn.. Måtte ned på 149mhz for å få den stabil nå har jeg 1 og en halv dags oppetid, så jeg regner det for stabilt.. mm5 sier at jeg kjører spenninga på 3.52v, men det kan da ikke stemme? Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-05-14 04:16):Stillite opp spenninga på RAM'en, men den ble ikke mer overklokkings vennlig av den grunn.. Måtte ned på 149mhz for å få den stabil nå har jeg 1 og en halv dags oppetid, så jeg regner det for stabilt..mm5 sier at jeg kjører spenninga på 3.52v, men det kan da ikke stemme? Opplevde også at ram'en ikke ble mer overklokkingsvennlighet i det hele tatt med mer spenning... bare varmere :sad: 3,52 V? Hørtes veldig mye ut!? Må da bli veldig varme, de brikkene dine? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Står at noe er 3.3v default i bios, men er ikke sikkert det som er ram. Er eneste den som er i det området, og som jeg har stillt på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå