eskraut Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Noen som har prøvd dette? ...å gjenge opp og sette nipler på Swiftech-blokkene man får kjøpt på mp? I så fall, hvordan gikk det? -Eivind Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Kan ikke helt se poenget, feste av slange sånn som det er er jo knallenkelt, og sitter godt. Men, for all del, har du et stort poeng i å gjøre det sånn, så gjerne for meg :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Det skal vel ikke være noe problem. Pass på at du bruker rett gjengebor og at du ikke knekker gjengetappen:) Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 20:19, thomasr skrev:Kan ikke helt se poenget, feste av slange sånn som det er er jo knallenkelt, og sitter godt. Men, for all del, har du et stort poeng i å gjøre det sånn, så gjerne for meg :smile: Poenget er at jeg ikke vil bruke parflex-slanger, jeg vil bruke de slangene jeg har fra før. Grunnen til at jeg spør om Swiftech er at jeg kan få kjøpt en billig... :smile: Takk for svar! Spørs om jeg finner frem gjengesettet en dag! -Eivind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå