[Atomic_Bomberman] Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Jeg har nettopp tatt mot til meg og slettet alt på pc'en som kan minne om IE... Når jeg nå vil inn på dvdsoon.com og shoppe litt film, kommer det ingenting som tyder på at butikken er oppegående. Hvis jeg går over på en annen maskin, funker den fint med IE....Hvorfor? EDIT: Postnr 200 Endret 14. september 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Dette har vel noe med active x og gjøre tror jeg, noen som vet sikkert? Dette blir noe av det samme som at www.gmail.com ikke funker med opera, og det er vel på grunn av active x mener jeg å huske! Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 trykk på F12 så velger du at browser din skal indentifisers som opera og ikke msie 6.0 så vil dvdsoon.com funke greit Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Det hadde du jammen rett i! Alt folk vet nå til dags Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå