Christian_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 denne linjen kommer opp hele tiden.... den er fryktelig irriterende og går ikke bort (har prøvd å trykke på krysset øverst til høyre , er ikke dum heller) Har prøvd å søke med spybot, adware og rett og slett norton.. men uten resultat... noen som vet hvordan jeg kan fjerne den?? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ingen som vet?? sorry at jeg svarte så fort på min egen post men den er fryktelig irriterende!!! håper på svar fortest mulig! m.v.h christian Lenke til kommentar
agony Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har du instalert msn plus? Mente det var med en sånn "fin" linje der. Jeg reformaterte en pc pga den, var enkleste løsning, tar jo bare en halvtime med image cd. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 ja prøvde msn plus..... men avistalerde det igjen..... men hvorfor går den ikke bort da jeg avinstalerer msn plus? Lenke til kommentar
agony Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Fordi det ville vært ærlig? Nei ærlig talt så aner jeg ikke. Men prøv å google litt og se om du finner en måte å fjerne det på. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Du kan prøve denne metoden som er beskrevet på msnplus-forumet. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har også problemer med den... Men jeg har ikke noe msn plus installert. Har kjørt adaware og spybot (nyeste versjonene), men det tar det ikke. Fikk fjerna en sånn tool bar som var rett under adresselinja i IE, men da kom den hersens greia nede opp hver gang jeg åpner IE. Har funnet noen filer som jeg misstenker har noe med dette å gjøre.. Noen som vet om et "agressiv remover" program eller hva det nå heter. Et sånn som starter opp før alle andre programmer og sletter de filene som ikke vanligvis lar seg slette... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 HijackThis kan fjerne den... Da ser du alle Browser-Addons o.l. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 HijackThis kan fjerne den... Da ser du alle Browser-Addons o.l. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 bruk adware, skal fixe den da Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 HijackThis kan fjerne den... Da ser du alle Browser-Addons o.l. Den fjerna det ja Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg