McLuddis Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 har et jalladomene som jeg ikke gidder lage noen forside på. det skal bare dukke opp en oversikt over hvilke mapper og filer som ligger der... hvordan fikser jeg det? Barbaren Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det bruker å fungere hvis du ikke har noen filer som heter index, default ol. Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 funker det på start sine gratisdomener? får ikke tilgang til siden fra browser når jeg sletter den automatisk oppretta index fila... Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Vet ikke hva start.no har gjort med de gratis domenene sine, men det virker som det er en del som ikke fungerer der. Du får sende en mail til dem og spørre. Forresten, tror jeg leste et eller annet sted at det har begrenset tilbudet pga. sikkerhetsmessige grunner. Endret 14. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 glem det, fant ut at hvis jeg lagde en subfolder og skrev adressen direkte til den funka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå