Ability Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg har ett Riva TNT2 Pro 16mb w/tv-out grafikkort. Jeg kjører ganske fin grafikk i Medal of Honor spillet. Men etter en ti minutt med spilling begynner det å hakke som **** i 20 sekunder, så slutter det og grafikken er like fin i ett minutt, og hakkingen begynner igjen, osv. osv. Hardware: Asus A7A266-E Hovedkort 128+256mb pc100 SDRAM AMD Duron 900mhz@1000mhz Soundblaster Live! Player 1024 lydkort Hva kan ha gått galt? Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Har dette skjedd før? Er kortet mye brukt? Hakker det på spesielle steder på spillet? Det kanj være driverne som ikke er helt gode. Selv om det kan finnes en teori om at grafikkort blir utslitt så kan den stemme. Vanligvis ville bare kortet være dødt. Men det kan være at det er noen motstander som begynner å bli ut av funsjon. Veldig usannsynlig egentlig. Jeg hadde et Riva TNT 2 Ultra som jeg hadde samme problemet med i enkelte spill. Men det skjer det samme med GF2 kortet mitt også. Bevist i 3dmark. Har jeg 12g i kabinettet får jeg 3400, mens ved 39g får jeg 3350. I noen tilfeller kan dette være en forskjell(tror at forsøket mitt var tilfeldig). Men det er ett faktum at prosessorer arbeider raskere ved lavere temperaturer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå