chokke Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 har bare hørt om det på skolen... ahhh pisse blått lissom. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) BTB heter den Ph-greia Hvis jeg ikke husker feil så blir den gul i syre og blå i base, men så er jo magesyren sur, så hvordan har du tenkt å få den blå?? BTB = bromtymolblått (indikator) Andre indikatorer som brukes mye i undervisnings sammenheng er rød lakkmus og blå lakkmus (ofte papir) EDIT: Læreren vår på ungd.skolen hadde en fiat panda. Den bar vi inn i et "innhugg" i bygningen. Resultatet var at det var 10cm. klaring foran og bak (til murveggen )... husker ikke hvordan hun kom seg ut... men tror vi måtte bære den tilbake. Endret 17. september 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 *hikst* Og jeg som klarte å rote meg inn på almennlærerutdanning i år Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 EDIT: Læreren vår på ungd.skolen hadde en fiat panda.Den bar vi inn i et "innhugg" i bygningen. Resultatet var at det var 10cm. klaring foran og bak (til murveggen )... husker ikke hvordan hun kom seg ut... men tror vi måtte bære den tilbake. Hehe hadde bare læreren min hatt bil Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 læreren vår har en chevrolet suburban, som vi bar opp på taket av skolen..... fikk lyst til å bære bil nå ja....... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 BTB heter den Ph-greia Hvis jeg ikke husker feil så blir den gul i syre og blå i base, men så er jo magesyren sur, så hvordan har du tenkt å få den blå?? BTB = bromtymolblått (indikator) Andre indikatorer som brukes mye i undervisnings sammenheng er rød lakkmus og blå lakkmus (ofte papir) ...og fenoftalin. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Dette er veldig barnslig, men alikavel veldig morsomt: Skriv på tavla før læreren kommer inn med store bokstaver: "Den som visker ut dette er en BÆSJ!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Dette er veldig barnslig, men alikavel veldig morsomt: Skriv på tavla før læreren kommer inn med store bokstaver: "Den som visker ut dette er en BÆSJ!" Hihi. Herlig voksent, ja. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Dette er veldig barnslig, men alikavel veldig morsomt: Skriv på tavla før læreren kommer inn med store bokstaver: "Den som visker ut dette er en BÆSJ!" Hihi. Herlig voksent, ja. Heaheaheahea :!: :!: :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Dette er veldig barnslig, men alikavel veldig morsomt: Skriv på tavla før læreren kommer inn med store bokstaver: "Den som visker ut dette er en BÆSJ!" *må prøve på skolen i morgen* Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 netsend (HAHA) Fått it-ansvarlig ganske sure med det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå