galskapen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Nå har jeg en fisk som jeg har laget for en kompis. Det skal være en CS-side for clanen... Men jeg skulle gjerne hatt litt kritikk og slakt før jeg går videre med den *link Ikke bry dere om footer, for den kommer senere når jeg vet hvordan den skal se ut.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Beklager, det der likte jeg ikke. - inspirert av telenor? - avrundingene nede til høyre er altfor store. prøv med slik avrunding kun i nyhetsboksen - headerbildet ble veldig matt - kjedelig, dårlig gjennomført typografi - the ducks i headeren er malplassert - overskriftene i boksene på venstre side er malplassert, det samme er innholdet - vel store overskrifter i innholdet. prøv bold, og en mindre størrelse Føler kanskje proposjonene er litt feil. Veldig stor font på veldig liten side. Bare et eller annet som klikker litt. Tror det er helheten, dessverre. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tja, hva skal jeg si? - Litt mange avkuttede hjørner. En effekt som det bør brukes i moderate mengder. - Headerbildet skriker etter bitelitt behandling i photoshop, det ser veldig flatt og blasst ut. - Font i header kræsjer totalt med det ellers ganske smoothe designet. - \\ i overskriftene i menyen ser bare rart ut. - Ekle bullets i menyen. - Alt for kraftig "dropshadow" på boksene. Ellers forbinder jeg ikke akkurat dette designet med en CS-klan ettersom alle slike jalla-fjortis-tullete-klaner pleier å ha en svart/mørkeblå side med overdrevne mengder av CS-bilder og unødvendig informasjon. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Beklager, det der likte jeg ikke. - inspirert av telenor? - avrundingene nede til høyre er altfor store. prøv med slik avrunding kun i nyhetsboksen - headerbildet ble veldig matt - kjedelig, dårlig gjennomført typografi - the ducks i headeren er malplassert - overskriftene i boksene på venstre side er malplassert, det samme er innholdet - vel store overskrifter i innholdet. prøv bold, og en mindre størrelse Føler kanskje proposjonene er litt feil. Veldig stor font på veldig liten side. Bare et eller annet som klikker litt. Tror det er helheten, dessverre. hm.. Alle andre jeg har spurt digget den siden Joda overskriftene i nyhetsboksen var kanskje litt store... men bra at du er ærlig! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Jeg driver og fikser på designet og har blitt ganske fornøyd etterhvert, men jeg trenger en font! Jeg vet om masse sider hvor jeg kan få tak i, men jeg vet ikke hvilken som passer til siden... Endret 14. september 2004 av galskapen Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 aha! header seff Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 -litt matte farger -litt mye telenor preg -for mange avkuttede hjørner + et flott utgangspunkt Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Beklager, men denne siden likte jeg ikke så veldig godt... - Den mest oppbrukte grungefonten noen gang passer ikke fint inn der, og den fonten er nok veldig populær på cs sider så det kan bli litt uorginalt. - Bildet i headeren er ganske grått og flatt. - Siden er ikke særlig orginal, og de avkutta kantene er nok en smule overdrevet. Det holder om du bare kutterden nyhetsboksen. - Lokaltog sa at det var for kraftig "dropshadow", det synes ikke jeg... men jeg synes den svarte "stroken" rund boksene er litt for markant, spessielt i forhold til headeren, som jeg synes forsvinner litt. - "\\Menu" og "\\Matches" var lite pent... - Så må jeg bare gjenta at headeren er skikkelig svak, den forsvinner på en måte, den ligger mye lenger bak i bildet i forhold til resten, ikke særlig fint. - Men sett bort ifra at den er uorginal, litt kjedelig og at headeren er svak så er det jo en "OmGpLz f3t Cs-SiDe..." som duger. Bare hyggelig ... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 tja, hele siden er ganske blass (svake farger) synes ikke det passet med telenorhjørnene alle steder. den lysegrå boksen som skal holde alt sammen er for svak ellers er det greit, prøvd med en bakgrunn? kanskje en litt mørkere farge på den grå saken som skal holde alt i hop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå