reeeeg Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Hei! Først og fremst vil jeg si at jeg er usikker på om dette er rett kategori å poste dette i, så hvis det er feil ber jeg en moderator flytte posten snarest Ettersom jeg har kjøpt meg ny maskin står gamlemaskina på loftet ubrukt. Skal selge den, og lurer på hvor mye jeg kan ta for den. Litt spesifikasjoner som jeg kommer på. Nærmere beskrivelse kommer senere: IBM maskin Pentium III 933Mhz GeForce 1 64mb grafikkort Lyd og nettverk 40GB harddisk CD-brenner (8x) DVD-spiller (16x) Tastatur Mus Høyttalere 19" CRT skjerm Som sagt, hvilken pris? Endret 14. september 2004 av reeeeg Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 maks 500kr, kommer litt ann på kvaliteten på skjermen. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 maks 500kr, kommer litt ann på kvaliteten på skjermen. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvis dere 2 som foreslår 500 for det systemet kommer over flere så kjøper eg alt. Selger dem lett for 2000 kr. Så lenge alt virker og ser bra ut da. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tror selv den er verdt opp mot 1000 lappen. Om du skal selge den over nettet så kan du jo sette "Høyest bydene" som salgspris, så får du se hva folk er villige til å betale for den. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Hvis dere 2 som foreslår 500 for det systemet kommer over flere såkjøper eg alt. Selger dem lett for 2000 kr. Så lenge alt virker og ser bra ut da. Alt er i tipp topp stand. Kabinettet er typisk gammel-pc, i beige. Dog ikke helt firkantet og kjedelig. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 det du kan gjøre e rå legge den ut på qxl, det får du en bedre pris men alt ettsom hvem du selger til så burde du klare opp mot 1500 i alle fall om du får dytta inn et geforce 3-4 så brde du klare en del mer også Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 [fordomsmodus] At det er IBM bør vel trekke ned et par 100... [/fordomsmodus] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå