Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvordan forbereder du deg før en trening, matmessig? Før var jeg veldig opptatt av dette og spiste kosekvent frokostblanding, i og med at det vokser i magen og holder en lang økt. Nå er jeg derimot veldig sloppy med dette, og hiver kanskje i meg en youghurt eller to før trening. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Spiser middag og tar en proteinshake før trening, evt en banan og litt annet småtteri også.. Så en karboshake etter treninga. Endret 14. september 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg er litt ulik når det kommer til slik. Det skal nevnes at jeg ikke har trent på en liten stund, men det skal snus i hæren. Før trening > karboshake, banan, MASSE vann under trening > Vann, vann og atter vann. (alltid overskudd) etter trening > proteinshake, banan, MASSE vann fin feilbruk av ordet "masse" Så er det en idè å spise "riktig" resten av tiden og. Ha overskudd av karbos og vann. I tillegg så er det smart å ha god flyt med proteiner og annet småsnacks. Tunfisk og andre fiskeprodukter anbefales. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tar du karboshaken før trening Lars? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ja, energi til trening for å så bygge opp de "ødelagte" musklene med proteiner etter trening. Men, som sagt. Det er lenge siden jeg har trent, har ikke hatt i meg et gram tilskudd på år og dag, kan hende jeg bytter rutiner når jeg igjen skal begynne å trene. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Spiser så mye som mulig (skiver, frukt, kanskje middag) før trening og 2-3 frukt rett etter trening og middag eller noe annet litt større når jeg kommer hjem igjen. (trener svømming) Lenke til kommentar
fotball Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 spiser 1-2 brødskiver med leverpostei eller middag jeg.. og drikker masse vann før og mens treninga foregår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå