co2 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg vil bare ha det frem først at jeg er HELT blank på overklokking, RAM også for den del. Har kjøpt meg OCZ 2x512 PC3700 Dual platinum, de aller siste på netshop. Så sier de fleste at de er for overklokking og at de er gode for det, men så vet jeg ingenting om dette Så jeg vil gjøre det på en forsvarlig måte som gjør at jeg kan få nytt(ikke fler, i know) om de skulle gå i stykker. Så er det noen som vet mye så kan gå i gjennom det med teskje for meg? -Anders Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 når du klokker CPU klokker du også rammen. alt jeg har å si, har det litt travelt nå... klokke gjør du ved å endre FSB i bios, 5-10 mhz oppover om gangen.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Det sa meg ingenting Lenke til kommentar
pæren Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Mange hovedkort har en funksjon i bios for å endre volten til RAM. Dine ram kan ta helt opp til 2,8V uten at livstidsgarantien ryker. Dette er kanskje en geiere løsning for deg? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Mhm, ville vært synd å ødelegge dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå