Gå til innhold

Gratis .info Domener

Donnatello

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han informerer jo oss bare om hvor vi kan få gratis domener (jeg har dog ikke sjekket sida sjøl..).

Men uansett, domener i dag koster ikke mye, og skal man ha de til noe seriøst er det like greit og kjøpe det sjøl. Liker ikke tanken på at noen andre eier domenet mitt.

Lenke til kommentar
Gratis og gratis - slikt har alltid en bakside. Sier jeg dog uten å ha lest linken nøye.

Hmms, Kanskje du har rett. Men jeg fikk seriøst registrert 25 .info domener, uten å betale en eneste krone! Det jeg gjorde var å sjekke om .info domenene jeg ville ha var tatt, deretter la jeg til de domene som ikke var tatt i handlekurven. Og wips så hadde jeg 25 nye domener :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg som ikke skjønner meg på DNS instillingene?

Der du setter opp A records, kan du bare skrive inn IP-adressen - ikke navnet? Hva skal det bety?

For de som lurte: Det er gratis å bruke DNS-serverene dems også, og du har mulighet til å gjøre endringer i sonefilen (noe jeg ikke skjønner helt hvordan fungerer). Det er bare første året det er gratis, så etter et år må du betale hvis du vil fortsette å ha det.

Edit: Hmm... begynner å tvile litt på det greiene her. I dag fungerer det ikke å logge inn, og jeg får feilmelding om at e-postadressen ikke er riktig når jeg forsøker å få tilsendt nytt passord. Domenene jeg registrerte er fremdeles tilgjengelig for andre som bestiller... :ermm:

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lang tid det tar før domenene blir aktive slik at jeg kan f.eks forwarde dem til en annen url? får bare opp den der reklamesia når jeg prøver å gå inn på siden jeg registrerte.

EDIT: Minner folk på at domenene kommer med "auto renew at expiration" som default.

Kan være kjekt og endre på dersom man har registrert noen domener man ikke har tentk å ha mer en dette ene året :)

Endret av mais
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...