vanilla ice Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Heisann alle (forhåpentligvis) sportsidioter Hvem tror dere blir vinneren av dagens kamp mellom Rosenborg og Panathinaikos? Er og blir Rosenborgs spillere for gamle og stive i motsetning til små og sprettne grekere? Go RBK Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 huff å huff de forspilte sjangsers kamp som han sa Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ja, skikkelig trist affære. Men, en ting er jo positivt: RBK gav oss en skikkelig artig kamp og noe å glede oss til senere i høst. Tror det er muligheter for videre avansement OM de klarer å treffe mellom stengene. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Tror det er muligheter for videre avansement OM de klarer å treffe mellom stengene. Og jeg tror på nissen.. Om rbk kommer videre fra gruppespillet så skal jeg løpe naken gjennom byggefeltet. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Om rbk kommer videre fra gruppespillet så skal jeg løpe naken gjennom byggefeltet. Da håper jeg de ikke kommer videre. Tror de fleste klarer seg uten dine rampestreker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå