arehsan Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg har et problem med ATI Radeon64MB. I enkelte spill, som RedAlert2 og Colin McRae, virker ikke oppløsninger over 800x600. oppløsningen på skjermen blir bare fortsatt 800x600, men bildet blir 1024x768. akkurat som på enkelte maskiner der skrivebordet i windows er satt til høyere oppløsning enn skjermen, slik at du må scrolle. jag har prøvd forskjellige drivere, akkurat nå har jeg de nyeste 6071. Jeg bruker winXP Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Longshot: Lenge siden jeg har hatt ATI kort, men forrige gang huser jeg noen innstillinger som gjorde at du fikk lov å bruke en slags "virtuell" størrelse på skrivebordet som var større en oppløsningen, noe som minner meg om problemet ditt... Kanskje det kan virke å forandre litt på instillinger rundt dette?? (om ati kortene fortsatt har denne ubrukelige funksjonen...) Lenke til kommentar
Protector Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 kan også være at skjermen ikke takler høyere oppløsninger enn 800 x 600 men DA skal det være gammal skjerm.. amiga skjermen min takler 1024 x 768 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Tråden var rimelig gammel, så kanskje det er løst - men jeg prøver med en RefreshTweak for WinXP og dette kortet: http://www.rage3d.com/radeon/r3dtweak/ Han som anbefaler denne for ATI-kort sier: > Note: I did not list the ATI Refresh Fix because it has given people too many problems, to the point where some had to reinstall Windows XP. I suggest you use the Rage 3D Tweak program instead < Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå