Xian Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) jeg har problemer med å få norsk dvorak til å virke i XP fikk det til i 2000... litt kjipt å sitte her med et dvorak tastatur og et qwerty oppsett Norsk dvorak Help? Anybody? Endret 14. september 2004 av Xian Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 noen orker å bruke den kompliserte måten? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg mener å huske det gikk greit når man installerte tastoppsettet i sikkerhetsmodus. Hvis ikke så sjekk http://www.stenling.no/dvorak/filbeskyttelse.htm for hvordan man midlertidig deaktiverer filbeskyttelsen. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 noen orker å bruke den kompliserte måten? hehe ja^^ hvorfor gjøre det slik når resten av verdens pc'brukere bruker qwerty? Lenke til kommentar
Xian Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) qwerty er designa for å sinke skrivehastigheten so the jokes on you Endret 14. september 2004 av Xian Lenke til kommentar
aschj Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Dette ser ut som noe de kunne solgt på TV-shop. 'Skriv fortere nå! Kjøp dette revolusjonerende tastaturet, og opplev en fantastisk økning i effektivitet, nøyaktighet og komfor. Professor Thor Aleksander Statur ved universitetet i Bergen har ved undersøkelser over lengre tid funnet det patenterte keyboardoppsettet kapabelt til å være opptil 63% bedre enn et vanlig tastatur! Kjøp nå!' Lenke til kommentar
Xian Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) du får ikke kjøpt dvorak tastatur... du må nok bruke det samme gamle med annet oppsett. Og det er gratis Endret 14. september 2004 av Xian Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det _er_ mer behagelig/naturlig å skrive (touch) med dvorakoppsett. Og man får kjøpt tastatur med dvorak-klistremerker, har dog ikke sett noen norsk versjon. Det sagt, det er ingenting i veien med å skrive dvorak på et tastatur som tilfeldigvis er vanlig qwerty. Det som fysisk står på tastaturet av tall og bokstaver er for Let, Finn, Trykk-folk. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 blir det sett på som status å skrive med dovak istedet for qwerty eller? Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det som fysisk står på tastaturet av tall og bokstaver er for Let, Finn, Trykk-folk. hehe, nettopp derfor jeg kjører ABCDEF-oppsett på mitt tastatur.. lettere å lete seg fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå