Mato Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 drspawn for et av di råeste byggeprosjektet til nå og alle jentene som er her .. bare for at det er kjempe fint med jenter her og Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 DiKKy er best i 1337nezz,Thea er best i whining, bosse og LarsP har morsomme flashfilmer, HalTan og Joachim er best i å krangle (med hverandre) og DiMiles er best til å smile mens han er sinna. Whining er jo en fin faglig egenskap det og. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Whining er jo en fin faglig egenskap det og. Noen må jo være flink til det også. Jeg synes jeg er flink til å være søt, jeg. Ellers er dere alltid kjempeflinke til å muntre meg opp når jeg er lei meg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 synes jeg er flink til å være søt, jeg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Whining er jo en fin faglig egenskap det og. Noen må jo være flink til det også. Jeg synes jeg er flink til å være søt, jeg. Ellers er dere alltid kjempeflinke til å muntre meg opp når jeg er lei meg. Selvtilitten er værtfall der. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 sosohal har noen geniale spydige kommentarer og kan mest om "1337-haxX00rz!11!1"-språket AnAnAs er kanskje den jeg blir mest bekymret for til tider.. (whiner litt her og der) KebabGUD har utrolig bra kompetanse på å bli bannet. (han er bannet frem til år 2030 eller noe) (CFD er vel noe av det samme) Jeg tror jeg er best til å pirke på småting! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) HW:Snekker`n, oivind_dahle, Simen1, Goophy, Teknikeren, wh1te Hyggelig! De jeg har lagt merke til, leser mest om hw. Simen1, Oivind, snekker`n, jimramse, mistapi osv det er mange her jeg synes er veldig dyktige og greie når det kommer til å få hjelp og når man lurer på noen. Snekker`n svarer alltid på pms og er generelt hyggelig. Simen1 er bare 10 ganger over de fleste Men det er jo positivt at det er slike personer så en kan få hjelp, husker da jeg selv var nybegynner (er jo det enda også....) og fikk mye god hjelp og det er laget mange gode tråder om diverse ting, herunder tester, så en stor takk til alle som har hjulpet meg! Endret 15. september 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Simen1 er bare 10 ganger over de fleste Knick Knack er noe for seg selv da. Og snorreh selvsagt, selv om han til tider er litt for forutsigbar. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 he he gøy å bli nevnt her. Polecat oppsumerer stort sett det jeg også setter stor pris på. Men vi må ikke glemme vår egen desertglow som kan særdeles mye. Kunne nevt mange mange flere. Rikky, forman osv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Jeg vil takke Gef, oivind_dahle, tbone, SnowDOG_ og Loomy for deres poster i Babethreaden. Fortsett sånn gutter! Endret 19. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Formannen og Snekkeren har god peil på CPU/Hovedkort .. Dessuten er det helt sjef og lese når de flyr i tottene på hverandre Skulle ønske det var en søkefunksjon som gjorde at man kunne søke spesefik etter tråder der begge to diskuterer.. hhihi Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Film/tv: wh1te, LarsP, sanoj_20, Scarface^. Hardware: Snekker`n, oivind_dahle, Simen1, wh1te, snorreh, DeeTee. Overklokking: Skrue, Prioritan, Arctic. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 musikk: Haltan, Lars C og purify (for hjelp med gitargreier) Programmering: Polecat, Dunestar, Lokaltog, Marvil tatoo: Psilocybe Stort sett er egentlig alle på forumet greie og hjelpsomme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 tatoo: Psilocybe Er vel hovedsaklig piercing, er det ikke? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Innenfor lyd er JensL utrolig dyktig. Synes han fortjente en liten utmerkelse òg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 tatoo: Psilocybe Er vel hovedsaklig piercing, er det ikke? Tattoo/piercing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 tatoo: Psilocybe Er vel hovedsaklig piercing, er det ikke? Tattoo/piercing. Hovedsaklig piercing. Mod. psilocybe kan gjøre noe slemt med meg hvis ikke. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hovedsaklig piercing. Mod. psilocybe kan gjøre noe slemt med meg hvis ikke. Du må ikke glemme at psilocybe faktisk har jobbet i slike miljøer / bedrifter der de driver med slikt og om man ikke praktiserer tattovering selv så er det sikkert mye man kan plukke opp. Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg leser ikke så mye på de delene av forumet som ikke har med bil og motor å gjøre, men har lagt merke til noen av de som er nevnt tidligere Simen1 Snekkern Skrue For å nevne noen, beklager hvis jeg har skrevet nickene feil. Ellers vil jeg utpeke Opus til kongen når det gjelder VW og Audi i bilseksjonen. Mange andre kunnskapsrike folk der, men jeg kan ikke nickene utenat og er for lat til å lete nå, så til dere som ikke er nevnt får jeg bare si sorry, dere burde vært her dere og Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 HW:Snekker`n, oivind_dahle, Simen1, Goophy, Teknikeren, wh1te Takker for den, sånt varmer. Beklager for å bumpe denne tråden, er egentlig VeXx sin skyld. (). Kjipt at han stakk av, var en av de med mest kunnskapt om GFX-hw. Har selv vurdert å stikke av, men gidder ikke, poster som en gal i OT uansett... Ellers så er det så uendelig mange jeg skulle ha nevnt, men orker ikke liste opp nå. (Egentlig har jeg time om 4 minutter). Synes denne tråden fortjente en bump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå