Gå til innhold

EVERCOM drivere

Anbefalte innlegg

har en evercom laptop (vet ikke navn&nummer på den) type 700mhz celeron, 128mb ram, 16mb ATI mobility 128 skjermkort, ESS Maestro-2E lydkort, Askey 56k modem.

Problemet er at EVERCOM er jo KONK!!!!, og jeg finner ikke oppdaterte drivere til denne laptopen. SEPSIELT ikke til ATI brikken, ettersom at de ikke har support/drivere for mobility serien (latop brikkesett generellt).

Er det noen som har en identisk bærbar pc (fikk den levert av hjelpemiddelsentralen), som har oppdaterte drivere til denne PC-en? SPES. ati kortet!!!?

Grunnen til at jeg ikke vil spørre hjelpemiddelsentralen om drivere er at da for jeg GANSKE SIKKERT beskjed om at dette er et problem som "it konsulentene på skolen skal løse". Noe som vil bil veldig vanskelig ettersom at it konsulenten/ansvarlig på skolen har mindre peil på data enn en gorilla. Noe som vil føre til at han sender den inn til HMS, og jeg for skrøft for at jeg har fjerna den dumme backup-partisjonen dems, og lagt inn annet os ect...

Må vel kanskje nevne at jeg trenger drivere for win2000/xp. (Har ikke nyere drivere enn de som ligger på den ***** skiva jeg fikk med PC-en...m.a.o GAMLE!!!)

på forhånd takk!! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...