Bose Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Når jeg spiller Midtown Madness 2 er grafikken helt merkelig. Det er bare kluss. Og når jeg skal velge bil i menyen manger felgene på bildet av bilene. Det er meget rart for den har funka før. Den er sånn i alle OS Ellers HW/SW Athlon 1GHZ WinXp/98 sec Edition Elsa Gladiac 920 GeForce3 Takk for alle svar. Lenke til kommentar
druid Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 prøvd med nye skjermkort drivere, og oppdatering av spillet? Lenke til kommentar
mbst Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jøss, det skjedde med meg i dag også... Felgene var borte da jeg skulle velge bil, og inni spillet var alt bare tull. La inn spillet i dag, har ikke hatt det inne på flere måneder. WinXP, Geforce2, Detonator 21.81 hmmm. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Vel...Gjett en gang...Grafikk har vel med Skjermkort og Skjermer og gjøre så hvorfor ikke stenge dette inlegget? Lenke til kommentar
M.H Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Dette hender meg og. Det skjedde merkelig nok etter at jeg satte i det nye skjermkortet (GeForce3 ti200) med nye drivere og alt. Med det gamle skjermkortet (gammelt ATI 32 MB) gikk det helt fint å spille med de driverne som fulgte med. Det som hjalp hos meg var å stille ned detaljene på skyene osv. Merkelig...Jeg kjørte detaljene på fult med det gamle skjermkortet mitt. Lenke til kommentar
Apoptygma Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 dere må bruke detenator 6.xx drivere... da går det fint :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 16:28, M.H skrev:Dette hender meg og. Det skjedde merkelig nok etter at jeg satte i det nye skjermkortet (GeForce3 ti200) med nye drivere og alt. Med det gamle skjermkortet (gammelt ATI 32 MB) gikk det helt fint å spille med de driverne som fulgte med. Det som hjalp hos meg var å stille ned detaljene på skyene osv. Merkelig...Jeg kjørte detaljene på fult med det gamle skjermkortet mitt. lurer bare på en ting,uinnstalerte du d gamle driverne,d er veldig viktig før du setter d nye inn.Kjetil Lenke til kommentar
Borf Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 problemet ligger i nvidia driveren, eg har berre funet ein som funker i mm2 og det er 6.50 utgaven, sikkert andre som funker og.. har ikkje gadda å prøvd å mangen, har ikkje gf kort lenger heller Lenke til kommentar
dutte Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg hadde samme problem.Kjører xp driver 28.32 som virker perfekt på mitt Creative GF4 TI4400 !!! Brukte XP detonator driver på mitt gamle GF2 MX,det virket topp det også Lenke til kommentar
dutte Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg hadde samme problem.Kjører xp driver 28.32 som virker perfekt på mitt Creative GF4 TI4400 !!! Brukte XP detonator driver på mitt gamle GF2 MX,det virket topp det også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: dutte skrev (2002-05-09 19:13):Jeg hadde samme problem.Kjører xp driver 28.32 som virker perfekt på mitt Creative GF4 TI4400 !!!Brukte XP detonator driver på mitt gamle GF2 MX,det virket topp det også Lær deg å trykke 1(!) gang på send knappen =P Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Eg hadde samme problem, eg og med mitt Gainward XP 500 kort. Eg uinstallerte MM2 og la det inn igjen, så funka det heilt fint! Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Det er en patch for MM2 som fixer bugg som oppstår med Geforce kortene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå