bleak Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har en creative jukbox zen xtra ( tror det var det den het) som i det siste har begynt å lage rare lyder der det skulle ha vært musikk eller å stilne all stemmebruk, men etterlatte instrumentene. Men det som er rart er at en god del sanger fungerer normalt, over 30% faktisk... Er det noen her som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Fungerer sangene dine normalt på datamaskinen din? Hvis du har lasta ned med Kazaa eller no, er det ofte sangene er ødelagte. Lenke til kommentar
bleak Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ja sangene fungerer normaltr på maskina, har også prøvd å laste dem inn igjen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 merkelig at stemmen kan forsvinne siden alt ligger i et spor Lever den inn, slike ting bør gå på garantien Lenke til kommentar
Alcon Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 jeg hadde noe lignende problemer med min gamle spiller. men da hoppa den over til en annen sang mitt i en sang og tilbake igjen og sånt, at sangene overlappa hverandre Lenke til kommentar
bleak Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Skal sende den inn så snart som mulig, håpet bare at det gikk an å få det gjort på en lett måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå